Besplatan javni prevoz?

Iako cena i naplata prevoza spada u ključne socijalne teme, maltene je nema u programima političkih stranaka

Ostavite komentar


  1. Smesne scene u beogradskom prevozu.Kontrolori karte pregledaju penzionerime i manjem broju onih koji imaju njeku vrstu busplus karata.Omladina, socijalni slucajevi, neki stranci i jos neke kategorije putnika hladno kazu da nemaju karte i da ce izaci na sledecoj stanici.I to tako traje……Ko tu koga obmanjuje…Sami sebe…

  2. evo predloga . obavezati poslodavce da za svakog zaposlenog uplate mesečnu kartu- koristio je on ili ne . penzioneri, kao i do sada kupuju godišnju kartu , po progresivnoj ceni u zavisnosti od visine penzije . osloboditi gsp plaćanja akcize i pdv-a na gorivo. raskinuti štetan ugovor sa parazitskom posredničkom firmom koja prodaje karte i za taj posao uzima preko 8% prihoda . ukinuti već pomenute kontrolore . ako zafali, uvesti dodatnih 2-3 % poreza na neke proizvode široke potrošnje na teritoriji opština kojima se kreću autobusi.

    1. Meni je besmisleno terati nekoga da kupuje kartu ,a ne koristi prevoz.Kod brata u stranoj firmi su ukinuli placeni prevoz,a koriste sluzbena kola (ti ljudi nisu nikada krocili u vozilo gsp-a) i oni su se prvi bunili sto im se ukida 3200 din.Cena karte po visini penzije je bas posteno,ali kod nas je to nemoguce.Kontrolore netreba ukidati ,nego povecati broj i sigurno bi naplata bila veca.

  3. Pošto tekstove ilustrujete slikom stanice praškog metroa, znajte da je tamo cena mesečne karte 10% niža nego u Beogradu. A sav prevoz, tri metro linije i tramvaji, radi im kao sat! A vazduh u gradu je kao na planini. Plaćaju, ali nisu stoka ni građani ni vlast.

  4. Sta reci na komentar ljudi se u BG voze džabe neće da kupe kartu normalno kakav je prevoz ili ide Il ne ide strokavi ne vodi se računa o njima novi brzo propadnu nema održavanja.E sad zašto grad ne uvede zakon da sve firme koje imaju zaposlene izdvoje jednu šumu novca na primer 2500 din po zaposlenom i uplaćuje se u kasu za gradski prevoz tako bi imali stalna primanja kojiko BG ima zaposlenih svi moraju da uplate i privatni sektor baš svi to bi bilo otprilike sto hiljada zaposlenih puta 20 eura u din protivvrednosti je 20miliona eura za prevoz ostalo dopuni grad takvu računicu praviti i svi zadovoljni.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.