Kadrovska nespremnost za metro

Ostavite komentar


  1. Baš tako. Pa, direktor novoosnovanog preduzeća u gradu je preletač iz DSa izvesni Stanko Kantar koji je po obrazovanju saobraćajni inženjer vodnog saobraćaja. Kakve on veze ima sa šinskim saobraćajem ili sa metroom u izgradnji gde glavnu reč treba da vodi čovek građevinske struke?

    1. Vise nije uopste do struke, nego do toga da ko god se postavi nece raditi svoj posao kako treba jer je tu postavljen stranacki i on jedino treba da radi ono sta mu se naredi iz visih krugova. Moze tu da bude i gradjevinac, i inzenjer zeleznice, ali svejedno jer nema nikakve zelje da se nesto pokrene sa mrtve tacke. Kod nas su bitne samo pozicije, ko gde da se uglavi i da mnogo ne talasa jer tako odgovara vladajucoj stranci. Mi ni nismo izasli iz socijalizma, mi smo samo stavili prefix demokratska drzava a sve ono sto se radilo naopako u toku socijalizma samo se nastavlja. I ceo sistem identicno funkcionise sa ljudima koji su devedesetih propovedali jednu drugu ideologiju.

  2. Odku sad pitanje da li imamo stručnjake za metro? Naravno da imamo. Šta će nam neko drugi kad imamo Blesića koji se u sve razume.On će jedno popodne da izađe na teren ( livadu ) zabode kočić gde smatra da treba i komanduje “ Kopaj“ i metro počinje da se gradi. Vrlo prosto i lako.

  3. Mogao bih da se složim sa napisanim samo ako bismo govorili o simptomima ili posledicama. Ovo je daleko od uzroka i autor iznosi, u osnovi, jedno površno, naivno i netačno stanovište. Naime, on implicira da bi stručnost, ako bi se uvela kao ključni kriterijum, rešila problem. ALi to nije tačno. Stručni ljudi su omogućili razvoj ovakvog društva jer su bili skloni korupciji i kriminalu. Problem je u nesprovođenju zakona i nepostojanju pravila koja su u opštem interesu. Nema danas, na žalost, u Srbiji stručnih ljudi posle završenog fakulteta. Sve je to spaljeno teškom inflacijom. Čast retkim izuzecima (incidentima).

Ostavite komentar


Dijalog

15 minuta najglasnije tišine 7

15 minuta najglasnije tišine

Više od 100.000 građana u nedelju, 22. decembra, blokiralo je kružni tok Slavija u Beogradu sa kog je u pola pet popodne odjeknula zaglušujuća tišina.

Naslovna strana

24. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.