Metro, pešačke i parking zone

Ostavite komentar


  1. Slažem se većinom Vaših predloga. Zelim da znam koliki je udeo populacije stanovništva Beograda u užem centru grada a koliki u naseljima-opštinama koje su po obodu Beograda. Konkretno u ravničarskom delu, sa desne strane Dunava, gde su smešteni Zemun i Novi Beograda, Zemun sa svojim mesnim zajednicama nema biciklističku stazu.
    I još jedan detalj: u jeku je postavljanje letnjih bašti u našem gradu. Gospodska ulica u Zemunu posle renoviranja nije oprana-očošćeni na ni jednom. Renovirana pijaca u Zemunu u novi trg sa vodoskokom su prljavi i neuredni. Dok je Mec Donalc je bio u Zemunu primer održavanja reda i u restoranu i njegovom okruženju. Kako izgleda prostor ispred pekara u Gospodskoj: Skorz dobra pekara i Hlab u kifle? Pozdravljam turiste koji dolaze da vide Zemun, ali mi Zemunci njaviše punimo kafiće i restorane, a u čuvenoj Veneciji unutrašnju dekoraciju „krasi“ sasušeno – neodržavano cveće.

  2. Sve ovo što autor govori je na mestu, ALI ima li ko da to čuje? I BGD i Zemun se vode nestručno, stihijski i, naravno, radi lične ili partijske koristi. Prvi korak je sprečiti dalje devastiranje Beograda, odbraniti Kalemegdan, Studnetski Trg i Vasinu… za početak.

  3. Gradska uprava se bavi širenjem pešačke zone, što je u skladu sa trendovima uređenja savremenih gradova u svetu.
    Međutim nije rešen osnovni problem, a to je neefikasan javni gradski saobraćaj. Taj problem se sistematski gura pod tepih, tako što se prvo uređuje i širi pešačka zona.
    Obećani veliki projekti izgradnje metroa, izgradnje tunela od obale Save do obale Dunava su bili samo deo predizborne kampanje. Za trenutak sam pomislio da je Vesić konačno shvatio, kako je možda jeftinije i jednostavnije ponovo vratiti tramvajske linije u centar grada. Kada je inženjer Boris Podreka već uradio idejni projekat uređenja Studentskog trga i Vasine, Vesić se setio da bi kroz Vasinu mogla da prođe tramvajska linija broj 1 !. Građanima nije ponuđen ili obezbeđen alternativni prevoz u pešačkoj zoni. Tek sada će biti raspisan konkurs za izbor javnog prevoza mini električnim „vrabac“ busom. Zašto još nije raspisan konkurs za najavljeni sistem javnog bicikla ?. Zar nije gradska uprava do sada mogla da makar privremeno dozvoli firmama koje iznajmljuju bicikle vršenje te usluge u pešačkoj zoni dok se ne izabere bolja ponuda ?.
    Očigledno da francuski predsednik Makron neće skoro doći u najavljenu posetu Beogradu, pa se sada ni ne pominje izgradnja prve linije metroa. Pomenuti tuneli koji bi rasteretili saobraćajnu gužvu će morati da sačekaju neke bolja vremena, kada bude više para ili nekih novih investitora !.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

24. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.