Jedini predizborni spot Aleksandra Vučića koji sam u celosti odgledao je onaj u kom izlazi iz frižidera.
Video sam delić spota koji se odvija na sportskim tribinama, gde jednog od navijača nervira trener kluba za koji navija i delić spota u kom Vučić tumači Rošarhove mrlje.
Onaj koji je smišljao ove spotove potpuno je omanuo u proceni Vučićevih glumačkih dometa.
Polazna tačka sva tri pomenuta spota je autoironija, dakle komedija.
Autoironija je zezanje na sopstveni račun.
Ali to može samo osoba koja ima neki kredibilitet, a ne iskompleksirani prevarant, koji nas je doveo na rub propasti laganjem, prevarama, organizovanim kriminalom i lošom glumom.
Aleksandar Vučić sve vreme glumi patetičnog seronju, na čijim je nejakim plećima sav teret vođenja ovog nezahvalnog naroda.
Nekad se „seronja“ naljuti, nekad se isprepodobi, nekad ovo, nekad ono, ali uvek je to taj isti lik.
I neko je ‘ladno došao i rekao mu: Gospodine predsedniče, toliko ste u medijima da samo što iz frižidera ne iskačete.
Hajde da snimimo spot u kom iskačete iz frižidera.
„Jel vi to mene za……te“ sigurno je bila prva reakcija.
Posle nekoliko sati objašnjavanja kako neće škoditi da se to nekako okrene u njegovu korist, Vučić je po svoj prilici rekao: „Al ja biram šta ću da govorim kad izađem iz frižidera.“
I tako smo dobili taj debilan spot u kome dripac tera trudnu ženu da mu donese nešto iz frižidera – kad tamo Vučić!
Bilo bi super da se tu spot završio ili da je Vučić počeo da lomi tanjire ili preuređuje kuhinju, ali ne – on je išao na sigurno, pardon, na patetičnog lažljivog „seronju“, koji je ovog puta izašao iz frižidera.
Na kraju spota dripac trudnu ženu tera da turi pitu u rernu, a ona tiho kaže: „Samo nemoj iz rerne da mi iskočiš“ (Vučiću iz frižidera je persirala).
Zašto da ne iskoči iz rerne?
Zato što je prokleti smarač.
U navijačkom spotu nisu mogli da koriste „Vučiću, pederu“ jer su to već ispucali u još glupljem spotu, već su se opredelili za tezu koju nijedan sport nikada nije video – da navijač mrzi trenera koji donosi pobede.
Trenera mrziš kad ti tim ispada iz lige, kao što Srbija ispada iz svih evropskih liga u svakom smislu.
Ali ovde se svi dernjaju „Pogledajte semafor“, što se obično viče kada tim za koji navijaš dobija, osim kod maloumnika, gde će se poraz od 0:6 tumačiti kao pobeda, što se u Srbiji dešava iz dana u dan.
Spot sa Rošarhovim mrljama je pun pogodak.
Dugo se sumnja da predsednik nije čitav, što se ovim spotom i dokazalo jer je on, gledajući mrlje, govorio o bolnicama i putevima. Protesti psihijatara su preterana reakcija u odnosu na ono što smo dobili, jer je „seronja“ samim pristankom da učestvuje u ovom pokušaju autoironije dokazao tezu kako svaki pravi ludak nije svestan da je lud.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.