Tramvaj zvani češnja

Ostavite komentar


  1. Možda se vraćaju neki dugovi zbog „Bus plus“ i Kentkart-a?
    A i teorija sa Rezokucijom „pije vodu“.
    Znamo ko i kako vodi politiku ovde.
    Preko naših leđa i sa našim životima i novcem.

  2. Sve ovo su nadobudni kreteni. Umesto da gledaju kako stizu novi tramvaji u BG oni snevaju kako ce se pokrasti novac pri nabavkama.Naravno sta oni misle i kako je sve moguce. Bolesnici.

  3. Наша трагедија – Њихова срећа и благостање!
    Мало прецизирање: нису Они кретени (надобудни јесу) него само су незасити и алави покварењаци, а у томе су способни! Није ово ни феудална деспотија (само је деспотија), јер су оне за своје време биле веома организоване и ефикасне (ми то прескочили кроз историју)…
    Ово је „првобитна акумулација капитала“ (што рече један брадоња у 19. веку) – само мало искривљена. Ово је финиш трке, мора се (а, и може се) накупити што више до 2027. година. А онда почиње Њихово златно доба. Могу Они онда и средити државу и систем, поштовати законе (своје законе и свој морал) – може им се, а ваља сачувати прикупљено.
    Биће горе…

    Поздрав, Зоран
    П.С.: А, швајцарски трамваји добијени на поклон од града Басела, већ две деценије крстаре београдским улицама, успешно – а још увек су бољи од многих нових трамваја купљених касније. Овога пута поклон одбијен! (нема муљања са Швајцарцима и поклоном?)

  4. Simens ne sme da ponudi mito. Već su se jednom davno menadžeri Simensa „opekli“ nudeći mito jednoj afričkoj državi za izgradnju hidrocentrale pa po nemačkom zakonu bili oštro kažnjeni. Kod Turaka je bakšiš uobičajen -a naši, od Vučića do Šaponje, svi vole tzv. „solarno plaćanje“ mita. Pare na sunce! Naravno ispod stola i prebacivanjem na neki tekući račun u belom svetu. Pa kupuju bofl ako je kinta dovoljno velika. Šta da se radi, vekovima se to učilo od -Turaka!

  5. Ako uporedim cene tramvaja koju plaćaju naše komšije, sumnjam na proneveru veću od 30 miliona evra. komšije plaćaju 1.900.000 a mi 3.200.000 evra po komadu. Još 600.000 da dodaju pa da bude dvostruko veća cena. Mogli smo da uzmemo polovne i da kad jedan tramvaj crkne uzmemo drugi polovni i zamenimo ga a zamenjeni ostavimo za delove. Imali bi rešen problem tramvajskog prevoza narednih nekoliko decenija. Umesto toga, ovo je materijal za tužilaštvo za koje ćemo tek videti da li će postupati ili će već poslovično da se pravi da je u zimskom snu kad su kriminalci na vlasti u pitanju.

  6. 400 i kusur god zajedničko života sa Braćom Turcima valjda je osravilo nekakvog zajedničko interesa. A bogme i zajedničke kese. Samo što smo tada plaćali Harač silom (ako je i to tačno) sada ga delimo na ravne časti. Naravno naše spahije, a narod plaća.

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. i 25. avgust 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Minja Miletić, TV novinarka

Svaki novi dan počinjem čitanjem dnevnog lista Danas.