Vapaji za poslednjim autobusom

Ostavite komentar


  1. Ne mogu da shvatim da sve sto je novo i sto se pravi da bude bolje nije dobro..kako je to moguce?

  2. Dolazio na tu stanicu decenijama i uvek sam se pitao zar Beograd ne zaslužuje bolje. I dobio je bolje.

  3. Sve napisano primenjivo je u nekoj normalnoj državi, sa ,makar, prosečno razvijenom demokratijom. To u ovoj partijsko klijentalističkoj tvorevini nije moguće. Kakva je korist građana Srbije od tog, famoznog, Beograda na vodi?

  4. Ja se izvinjavam g. Bursac, ja sam Beogradjanin i mnogo mi se vishe dopada zardinjera. Valjda ne moramo svi biti partizani.

  5. Odličan tekst! I ja već duže vreme primećujem ovu pojavu. Najviše kritika su dobili projekti koje bi svako normalan uradio. Evo, sada će da brane most koji će verovatno jednog dana da se sruši ako se ništa ne uradi. Žičara na Kalemegdanu – video sam takvu u Bergamu, i ona ulazi direktno u stari grad iz srednjeg veka. Samo što su je oni napravili pre 100 godina, a mi verovatno nećemo nikada.

    E sad, druga je priča „ugrađevina“ u sve te projekte. Tu treba usmeriti oštricu kritike.

  6. The London Bridge železnička stanica je sazidana 1836-te godine i još je u funkciji, mada je pretrpela mnogo dogradnji i modernizacije. Tako se radi u pametnim zemljama.
    Problem sa beogradskom autobuskom stanicom nije od juče. Nije problem što je stara stanica bila mala, u užem gradskom jezgru, nego je problem što su autobusi do nje dolazili (i odlazili sa nje) kroz najveći saobraćajni haos. Možda se neko seća da je prvobitna ideja o izmeštanju autobuske stanice bila da se napravi stanica sever i jug. Stanica Jug je trebalo da bude na mestu Topovskih šupa na Autokomandi. Da skratim. Jevrejska zajednica je imala primedbe na lokacuju Jug, vlast je otezala sa realizacijom projekta a na tom prostoru su počele da niču zgradurine, lokalni mićnici iz opštine Voždovac, katastra i Urbanističkog zavoda su se lepo ugradili, i svi zadovoljni.
    Što se tiče Trga Republike … ma odličan je …. da se čovek polije benzinom i zapali.
    Rujević, skroman kako ga je Bog stvorio, kaže da on probleme sagledava malo dublje od Dejana Bursaća. OK, neka pred Dejanom objasni dubinu svojih smatranja. Što se mene tiče, pseće govno koje se raspada na kiši i te kako može da ima svoju vrednost. Grad ne oblikuju samo građevinske mašine, lopate i mešalice, već i sentimenti.

  7. Baš je lepa i stara i nova,koja će jednom biti stara!Uživajte dok je moguće..

  8. Vecinu svog zivota proveo sam u Savamali. Isao u Isidoru skolu pa posle u drugu Beogradsku gimaziju koje odavno vise nema. Ko tamo nije ziveoislim da treba da se uzdrzi od komentara. Prljavstina, smrad, otpad jer takvi smo kakvi smo. Da ne govorimo o beskucnicima, neizbeznim sibicarima na kartonskim kutijama. Kamenicku ulicu koja je sramota za svaki evropski grad. Stara je izreka da o ukusima i bojama ne yreba diskutovati. Ove individue su dobile izbore i ostaje samo da pronadjemo u sebi dusevni mir i spokoj i da prezivimo ova zla vremena.

Ostavite komentar


Dijalog

Kol'ko košta Đilasova felna? 10

Kol’ko košta Đilasova felna?

A sve je izgledalo kao da će to biti jedno lepo i mirno subotnje vračarsko prepodne. Tašta me poslala na "Kalenić" da joj kupim juneće mleveno kod "Lenčeta", ali da bude dva puta samleveno i neke čokolade za klince kod Mišela. Mišel je muškarac sa ženskim imenom inače dobar tip, sa još boljim cenama.

Naslovna strana

Naslovna strana za 2. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.