Alo taksi

Sukobi taksista i car:go aplikacije traju mesecima, a vlasti i pored novog zakona stvari nisu pomerile sa mrtve tačke

Ostavite komentar


  1. U sustini ceo text je ok
    Zamerka je samo sto stoji zasto bi taxisti kao privatnici spadali pod javni prevoz, pa zasto privatni gradski autobusi spadaju pod javni prevoz
    Druga zamerka je za ogranicen broj dozvola za rad na taxiju, broj dozvola je ogranicen kao i broj gradskih autobusa, kao i broj mobilnih operatera, kao i broj dozvola javnih tv servisa…
    A zasto je tako,zbog specificnosti svake od tih delatnosti, npr sto se tice taxi sluzbe zbog toga sto Beograd ima 1,700,000 stanovnika i sto je to nasa firma-poslodavac, i sto na toliki broj ljudi moze realno da dodje vozila koliko je potrebno, da bi se ispunili ekonomski uslovi opstanka
    Grad Beograd je nasa firma, kao sto koka kola ne moze da opstane sa 10,000 radnika na drzavu od 6-7,000,000 stanovnika, nego, lupam, sa 5,000 radnika
    I na kraju da napomenem da je studiju o auto taxi prevozu radio saobracajni fakultet, najveca instanca sto se tice saobracaja u drzavi, i on tom studijom uredio taxi delatnost pa kriterijumima struke
    Ali kao sto navedoste na kraju texta, ovo je Srbija, i ovde struka i skolovani ljudi nikad nisu slusani, zato i jesmo ovde gde smo, a uskoro cemo biti u nemackoj, austriji…

  2. Dobar članak. Iznete činjenice, bez na osnovu kojih čitalac sam dolazi do zaključka. Posebno mi se dopada komantar Miroslava Viskovića.
    Goran

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.