Pred početak Svetskog sajma turizma direktor me je pozvao u stranu.

– Milivoje, dobio si specijalan zadatak da aranžiraš naš srpski štand. I, molim te, potrudi se da na najbolji mogući način predstaviš našu zemlju!

Lako je to reći.

Međutim, kad nešto ne znaš, vidi ko zna!

Osmotrio sam malo okolo.

Englezi su stavili viski i čajeve.

Pametno.

Kod Francuza konjak i sirevi.

Iskusno.

Italijani su poređali pice i vino.

Originalno.

Po toj logici, najpametnije bi bilo da mi stavimo šljivovicu i ajvar!

Pred sam početak priđe mi kolega Slovenac.

– Zakaj si stavil naš ajvar, si ponoren?!

Ispostavilo se da su Slovenci registrovali ajvar kao njihov nacionalni proizvod!

Dok sam sklanjao ajvar prišao mi je kolega Hrvat.

– Ćuj, stari, nije lijepo krast našu lijepu šljivovicu lijepe naše!

I, naravno, pokaže mi rešenje o registraciji šljivovice kao hrvatskog nacionalnog pića!

Sajam samo što nije počeo, pa sam morao brzo da reagujem.

Na otvaranju prišao mi je direktor besan kao ris.

– Milivoje, za ovu sramotu ćeš sigurno odgovarati! Pa dobro, čoveče, možeš li da mi objasniš zašto jedino na našem štandu nema NIŠTA!?

Nasmejao sam se na toliko neznanje.

– Gospodine direktore, kako ne razumete?! NIŠTA – to je srpski brend!

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari