Tržni centri 1

Otišao sam u najnoviji tržni centar.

Navodno, najveći u regionu.

I zaista, površine 300.000 kvadrata, vidi se da je objedinjeni koncept šopinga, zabave i gastronomije, plus najbolji svetski i domaći brendovi na jednom mestu, desetine kafića i restorana, dva zabavna kompleksa, bioskop sa najnaprednijom IMAX tehnologijom.

Međutim meni nešto fali. Sve sam obišao i pregledao, svuda sam ušao da se lično uverim, ali nisam mogao da se otmem utisku: nešto mi fali.

Odlučio sam da pređem u drugi tržni centar preko puta.

I on ogroman, na šest spratova, mnogo raznolikih lokala, vidi se da je koncipiran kao klasični američki šoping centar zbog čega kažu da je jedan od najboljih i navodno privlačan svim generacijama. Ima čak i prodavnice venčanica, tatu studio, saloni lepote, biljne apoteke,optičke radnje, lekarske ordinacije i raznovrsne butike garderobe za decu i odrasle.

Međutim i kod njega mi je nešto falilo. Sve je to bilo lepo i krasno ali jednostavno meni je nešto falilo.

Na kraju sam otišao do najpopularnijeg tržnog centra u gradu.

Šta reći, preko 100 prodavnica najpoznatijih svetskih i domaćih brendova na dva nivoa a treći sprat posvećen gastronomiji, sa velikim izborom restorana, osam bioskopskih sala, naizgled sve što vam treba da provedete lep dan i efikasno obavite svoju kupovinu, zabavite se i opustite.

Ali meni je ponovo nešto falilo. Zaista sam sve pažljivo obišao i pregledao, čak pokušao i da se opustim i zabavim, ali ne vredi.

Falio mi je novac.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari