Metafizika evro dizela (9)

Ostavite komentar


  1. Promovisanje ove nove Basarine knjige biće pravi izazov za reklamne (advertajzing) agencije. Kako knjigu nazvati (ovo trenutno je samo radni naziv) i kakav slogan da prati promociju.? Evo nekih predloga.
    Naslov knjige: The Perfect Delirium (za inostrana izdanja), 101 način da padnete u kvalitetni delirijum, Kako brzo pasti u delirijum i što duže ostati u njemu, Delirijum za alhoholičare početnike, Svi moji delirijumi – autodelirijumografija, Ontologija delurijumizma – zbirka oglednih eseja iz filozofije odvaljivanja, Beton delirijum – antologija lirske poezije u prozi.
    Reklamni slogani: Knjiga koja nikog neće ostaviti treznog, Kniga koja obara žešće nego vinjak, Knjiga koja vas uvodi u čarobni svet gledanja na život iz donjeg rakursa, Majstorski omaž kazanu za pečenje radze, Knjiga koju svako domaćinstvo mora da ima u svom bifeu, pardon, biblioteci.
    Recenziju će podshumno da napiše Rade Klej, a umesto referentne liste priloži će se spisak omiljenih piščevih kafana.
    Komercijalni slogani za knjižare: Svaki kupac uz knjigu dobija i flašu vinjaka, Svaki deseti kupac uz knjigu dobija besplatni delirijum za dvoje, Svaki stoti kupac imaće priliku da se na sopstveni račun uletvi zajedno sa piscem.
    Komercijalni slogani za prodavnice pića: Uz svaku kupljenu flajku dobijate besplatan primerak knjige Delirijum, Uz svaki kupljeni karton pića dobijete i pisca u delirijumu.

  2. S obzirom da se (sve udaljavajući se od komunizma i SFRJota) vraćamo u sve dalju i dublju prošlost, u kojoj su crkva i vera vodile glavnu reč, ne bi me začudilo da uskome sa televizora čujemo vest kako će sutra (umesto košave) iz pravca Donjeg Bezdana početi da duva uraganska promaja.

  3. Odlično, odlično Base, bellezza e titti profundi sensa la vita! Metafizika u punom sjaju i obličju.

  4. Basara (tj. glavni junak romana) koji nije za vreme ranijeg života moga da smisli, ni o očima da vidi Đilasa (Milovana, ne Dragana), sada je, u poznim danima svog života, osuđen da ga opet, iz dana u dan, na televizoru gleda. Doduše, ne više Milovana, nego Dragana.

  5. Da li si i ti, Base, potpisao peticiju…, ovaj dao neku paru za kupovinu čamovog sanduka i bukovog krsta potrebni za ukop p(j)esnika Nivice Tadića?

  6. Promovisanje ove nove Basarine knjige biće pravi izazov za reklamne (advertajzing) agencije. Kako knjigu nazvati (ovo je za sada radni naziv) i kakav slogan da prati promociju.? Evo nekih predloga.
    Naslov knjige: The Perfect Delirium (za inostrana izdanja), 101 način da padnete u kvalitetni delirijum, Kako brzo pasti u delirijum i što duže ostati u njemu, Delirijum za alhoholičare početnike, Svi moji delirijumi – autodelirijumografija, Ontologija delurijumizma – zbirka oglednih eseja iz filozofije odvaljivanja, Beton delirijum – antologija lirske poezije u prozi.
    Reklamni slogani: Knjiga koja nikog neće ostaviti treznog, Kniga koja obara žešće nego vinjak, Knjiga koja vas uvodi u čarobni svet gledanja na život iz donjeg rakursa, Majstorski omaž kazanu za pečenje radze, Knjiga koju svako domaćinstvo mora da ima u svom bifeu, pardon, biblioteci.
    Recenziju će podshumno da napiše Rade Klej, a umesto referentne liste priloži će se spisak omiljenih piščevih kafana.
    Komercijalni slogani za knjižare: Svaki kupac uz knjigu dobija i flašu vinjaka, Svaki deseti kupac uz knjigu dobija besplatni delirijum za dvoje, Svaki stoti kupac imaće priliku da se na sopstveni račun uletvi zajedno sa piscem.
    Komercijalni slogani za prodavnice pića: Uz svaku kupljenu flajku dobijate besplatan primerak knjige Delirijum, Uz svaki kupljeni karton pića dobijete i pisca u delirijumu.

    1. Knjiga već ima naslov (zaboravio sam ga) i već vciše od godinu dana izlaze odslomci (kad god je Basara na odmoru) Nije to samo knjiga o delirijumu, već ima u njoj svega i svačega. Dakle, tvoje smišljanje naslova u kojima se pominje delirijum, je džanba krečenje. Mislim da ovi nekoliko odlomaka predstavljaju kraj knjige.

  7. Kako sad, Base, 14. (možda 15.) novem,bra, a u sedmom nastavku si prošao pored Đilasove (Milovanove, ne Draganove) rezidencije 14. (možda 15.) decembra?

Ostavite komentar


Dijalog

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.