džon karpenterFoto: BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Džon Karpenter je ime poznato ljubiteljima horora, ali ne samo njima, jer je u pitanju vrlo produktivan autor.

Džon Karpenter jedan je od najpotcenjenijih umetnika svoje generacije, uprkos tome što su njegovi filmovi, kao što je Noć veštica, među najuticajnijima u istoriji filma, prenosi Index.hr.

Iako je u određenim krugovima prepoznat kao majstor horora, njegova dela često ne dobijaju zasluženo priznanje među širom publikom.

Ali, osim u hororu, Karpenter se ističe i u akcionom žanru s filmovima poput Velika gužva u Kineskoj četvrti.

Njegov jedinstveni vizuelni stil i prepoznatljive muzičke podloge ostavile su trajni uticaj na filmsku industriju.

Osim toga, Džon Karpenter je i vrsni filmski kritičar, koji često hvali rad drugih reditelja.

Ipak, jednog reditelja je posebno istakao.

„Mislim da je Dejvid Finčer stvarno talentovan. Stvarno mi se sviđa njegov rad i mislim da je on jedan od najboljih filmadžija danas“, rekao je u razgovoru s Rodžerom Ibertom.

dejvid finčer
Foto: Emma McIntyre / Getty images / Profimedia

Karpenter je istakao Finčera kao jednog od najboljih savremenih reditelja, hvaleći njegov rad na filmovima kao što su Sedam i Borilački klub.

Poput Karpentera, Finčer se pronašao u psihološkim trilerima, što ga čini jednim od najcenjenijih reditelja današnjice.

Džon Karpenter radi na novoj Noći veštica

Noć veštica nije imala video igru zasnovanu na sebi još od 1983 i konzole Atari 2600, ali sada će dobiti dva nova naslova.

Dobra vest za ljubitelje ovog serijala je da će na njima raditi niko drugi do Džon Karpenter lično, piše IGN.

 

„Kao veliki gejmer, drago mi je što ću pomoći da Majkl Majers ponovo oživi u ovoj igri i nadam se da ću vas sve prestraviti“, rekao je Karpenter.

U opisu igara piše da će one dozvoliti igračima da ponovo prožive neke trenutke iz jednog od najčuvenijih i najvažnijih horor filmova svih vremena.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari