Dodela Oskara u nedelju privukla je 18,7 miliona gledalaca, pokazuje rana statistika kompanije Nielsen, a to sve uprkos tome što je u isto vreme emitovano finale prve sezone serije The Last of Us.
Po prvim podacima kompanije Nielsen, koji se još uvek mogu promeniti kada stignu sve brojke, ovogodišnja dodela Oskara privukla je 18,7 miliona gledalaca, što je za 12% više nego prošle godine.
Ujedno, ovogodišnja dodela dobila je prosečnu ocenu 4,0 od ciljne grupe odraslih od 18 do 49 godina, što je povećanje od 5% u odnosu na prošlogodišnju ocenu od 3,8.
Zanimljivo je da je u isto vreme emitovana finalna epizoda HBO hit serije The Last of Us, a da je Pedro Paskal, koji tumači ulogu Džoela, prezentovao Oskara za najbolji kratki animirani film sa koleginicom Elizabet Olsen.
Voditelj ovogodišnje dodele bio je Džimi Kimel i to je bio njegov povratak ovoj ceremoniji posle 2018. godine, a sve u pokušaju da se poveća gledanost, što je izgleda ipak uspelo.
Oskari su u poslednje vreme beležili sve manju gledanost i interesovanje, pa je tako najgore bilo 2021. godine, sa 10,5 miliona gledalaca i ocenom od 2,2.
Prošlogodišnji Oskari zabeležili su 16,6 miliona gledalaca, što je porast od 58% u odnosu na 2021, kao i ocenu 3,8, odnosno porast od 73 u odnosu na prethodnu godinu.
Čak i uz te brojke, 2022. je uspela da bude samo druga najgore gledana dodela posle 2021, a 2023. je za sada treća odmah iza njih, makar dok ne stignu konačne brojke.
Rekordna gledanost za Oskare ostvarena je 1998. godine, kada je 55,3 miliona gledalaca videlo proglašenje Titanika za najbolji film.
Izvor: Variety
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.