Srđan Tešin foto Imre Szabofoto Imre Szabo

Književni tekst kao novi narativni oblik koji kombinuje različite književne žanrove; književni tekst novih i drugačijih žanrovskih elemenata u okvirima protožanra; književni tekst neuobličenog ili nedefinisanog žanra; književni tekst koji se opire svakom klasifikovanju u opsegu čistog ili gotovog žanra; književni tekst koji se suprotstavlja žanrovskim konvencijama; književni tekst koji ne daje ni pet para […]

Književni tekst kao novi narativni oblik koji kombinuje različite književne žanrove;

književni tekst novih i drugačijih žanrovskih elemenata u okvirima protožanra;

književni tekst neuobličenog ili nedefinisanog žanra;

književni tekst koji se opire svakom klasifikovanju u opsegu čistog ili gotovog žanra;

književni tekst koji se suprotstavlja žanrovskim konvencijama;

književni tekst koji ne daje ni pet para za žanrovsku dogmatiku;

književni tekst obrisanih čvrsto utvrđenih žanrovskih granica;

književni tekst sa osobinama dvostrukog ili višestrukog žanrovskog oblika;

književni tekst kao žanrovski mešanac;

književni tekst kao ishod kolažnih mešavina;

književni tekst kao učinak kolažnih tehnika slaganja raznolikih žanrova;

književni tekst kao posledica ukrštanja različitih neliterarnih formi;

književni tekst kao hibridni žanr;

književni tekst kao kulturni hibrid;

književni tekst kao eksperimentalni poližanrovski eksces;

književni tekst koji je podlegao žanrovskoj mutaciji;

književni tekst koji je podlegao žanrovskoj derivaciji;

književni tekst kao žanrovska himera;

književni tekst kao podvrsta;

književni tekst kao sub-žanr;

književni tekst kao posledica žanrovske subverzije;

književni tekst kao proizvod eklektičnih tekstualnih vrsta;

književni tekst kao pseudožanr;

književni tekst kao paražanr;

književni tekst kao Fanfiction, Mash-up ili Crossover književnost;

književni tekst kao Hiper, Super, Cyber, Trance, Alt i Beyond književnost;

književni tekst kao Cut and Paste i Rewriting tekstualni proizvod;

književni tekst kao Patchwork tekstualni proizvod;

književni tekst kao reciklirani tekstualni proizvod;

književni tekst kao tekstualni proizvod nastao multiplikacijom autorskih glasova;

književni tekst kao posledica osavremenjivanja žanrova;

književni tekst kao vid umetničkog preoblikovanja karakterističnog za današnje vreme;

književni tekst kao bastard u književnoj porodici;

književni tekst koji dolazi sa granica prozne fikcije;

književni tekst koji dolazi sa granica nefikcionalne proze;

književni tekst koji dolazi sa granica poezije;

književni tekst koji dolazi sa granica drame;

književni tekst koji nastaje u sivim, pograničnim zonama;

književni tekst kao kombinacija likovnog i pisanog medija;

književni tekst koji se zbog uvođenja likovnog materijala približava formi stripa;

književni tekst koji podrazumeva intertekstualnost, intermedijalnost i interdisciplinarnost;

književni tekst dvoznačnog i anegdotalnog učinka;

književni tekst koji pretpostavlja igru, zabavu, optimizam i duhovitost;

književni tekst kao fenomen karaokizacije književnosti;

književni tekst nastao mešanjem tema i motiva trivijalne i kanonske literature;

književni tekst nastao pozajmljivanjem od prethodnika;

književni tekst nastao unutar postmodernističkog ispitivanja književne tradicije;

književni tekst pozicioniran unutar postmodernističke intertekstualne tradicije;

književni tekst nezamisliv izvan digitalnog okruženja;

književni tekst otvoren za istraživanja različitih smerova mogućeg razvoja književnosti.

 

Autor je pripovedač i romansijer, čiju je novu knjigu priča „Crna Anđelija“ nedavno objavio Arhipelag.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari