Za mladog video producenta i reditelja Lazara Nikolića snimanje reklame za Danas bilo je zanimljivo iskustvo, intenzivno i vremenski ograničeno, jer je za dan bilo potrebno snimiti sve, ali i uspešnije nego što se nadao.
“Zahvaljujući velikoj profesionalnosti cele glumačke postave kao i ekipe, uspeli smo da snimimo sve na način koji sam zamislio za praktično jedan dan”, kaže Nikolić.
Do sada je, ističe on, najviše radio u korporativnoj i muzičkoj industriji gde je i prepoznao svoj talenat da prenese ideju klijenta i njegovu estetiku u audio-vizuelni svet, a uz to da zadrži svoj stil i prepoznatljivu art direkciju.
“Jedan od projekata na koji sam posebno ponosan jeste Exitov Lifestream koji smo realizovali uprkos brojnim preprekama izazvanim pandemijom, a u saradnji sa World Food Programme, najvećom agencijom Ujedinjenih nacija, koja je nedugo posle naše saradnje dobila Nobelovu nagradu za mir”, kaže Nikolić.
Na pitanje šta ga inspiriše odgovara da to nije nijedna konkretna stvar.
“Često mi se dešava da se nađem u nekoj svakodnevnoj rutinskoj situaciji i da dobijem nalet inspiracije koji tražim inače u gledanju svojih omiljenih filmova i serija. Zato mi je notes u telefonu prepun raznoraznih razmišljanja i ideja, jer mi je to prvo pri ruci gde zapišem ideje kako ih ne bih zaboravio”, priča Lazar i dodaje da bi pomenuo možda seriju „the Wire“ kojoj se stalno vraća i koja je definisala, kako kaže, njegov pogled na dramaturgiju i režiju.
Ono što misli da bi ga u budućnosti kreativno ispunilo jesu dokumentarne forme o društveno-političkim temama i da njegov rad doprinese uticaju i promeni društva u nekom zdravijem pravcu.
“Za dalje mi je u planu par zanimljivih projekata u okviru muzičke industrije, koja prolazi kroz jedan od najtežih perioda zbog cele situacije i zato mi je motiv još veći nego pre da to iznesem što kreativnije moguće”, ističe Lazar Nikolić.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.