
Premijernim izvođenjenjem predstave „Lucidity Triptych“ / “Lusiditi Triptih” inspirisanom knjigom Rođenje tragedije Fridriha Ničea i Jungovim učenjem o arhetipovima Beograd dobija jedinstveno imerzivno pozorište u kome se briše granica između publike i scene
Ovaj projekat pripreman više od godinu dana biće uprizoren 11. i 12, aprila s dva izvođenja oba dana – u 19 i u 21 čas, u“Pinecone Teatru”, trospratnoj kući s početka 20. veka, posebno preuređenoj za ovu priliku.
Po izvođenju „Lucidity Triptych“ „, samo 22 gledalaca koliki je i kapacitet publike za ovu predstavu moći će da istražuju njen snoliki svet iz neposredne blizine, krećući se slobodno po prostoru.
Ovo pozorišno iskustvo publiku vodi na liniju sudara reda i haosa, jave i sna, izvođenja i posmatranja.
U priči o Vilhelmu, piscu na pragu četrdesetih, koji se tokom jedne noći kroz tri sna suočava sa nerešenim konfliktima iz prošlosti i porodičnim traumama koje ga sputavaju u potrazi za ličnom i kreativnom slobodom, svaki gledalac sam konstruiše svoje individualno čulno i emocionalno putovanje.
Svaki od tri sna otkriva različite aspekte piščeve borbe, a dešavaju se paralelno, tako da je tokom jednog igranja fizički nemoguće odgledati predstavu u celosti.
Gledalac može da izabere da od početka do kraja prati sanjara ili jednog od junaka iz snova, kao i da kombinuje perspektive nekoliko likova.
Prvi san, Razdvajanje, istražuje nestalnu granicu između strasti i odgovornosti kroz odnos mladog para zarobljenog u vrtlogu kreativne ambicije i emotivne zavisnosti.
Drugi san, Senke, istražuje nasleđe porodičnih sukoba i tamne sile nesvesnog kroz turbulentnu i bolnu priču između oca i sina.
Treći san, Posledice, osvetljava cenu ambicije i žudnje za priznanjem, dok se likovi sapliću o sopstvene strasti, dovodeći svoje ideale do tačke raspada.
Pre početka predstave, svaki gledalac dobija uputstvo za kretanje kroz narativ.
Predstava Lucidity Triptych kombinuje sredstva dramskog i muzičkog teatra.
Uz komponovanu muziku i instrumentalne improvizacije, dve operske umetnice izvodiće numere iz opera Rusalka, Karmen, Hofmanove priče, adaptirane i aranžirane tako da čine integralni deo radnje.
Uz to, imerzivna forma omogućava publici intenzivnije čulno iskustvo kroz direktan dodir sa scenografijom i rekvizitima, interakciju sa likovima, opažanje različitih mirisa i uživanje u koktelima specijalno kreiranim za likove iz predstave.
Ovi kokteli koji će biti služeni tokom izvođenja, biće dostupni u Pinecone baru, smeštenom u prizemlju, i dodatno doprinositi jedinstvenoj atmosferi.

Iza Pinecone Teatra, koji je na adresi Vladete Jerotića 5 (bivša Dalmatinska) je produkcijska kuća Immersive World Production sa Aleksandrom Prudijanom i Jovanom Radovanović kao kreatorima projekta.
Rediteljka predstave Lucidity Triptych je Ana Bunjak, autor teksta Aleksandar Prudijan, tekst su adaptirali Ana Bunjak i Aleksandar Prudijan, producentkinja je Jovana Radovanović, muzički direktor Stefan Zekić, scenografi Aleksandar Stanković i Miloš Radovanović, konsultant za scenografiju Magdalena Vlajić, kostimografiju i vizuelni identitet kreirala je umetnica Julija Mihejeva, tekst tu preveli Segej Tepluhin i Alja Bagaudinova, a Luka Đuranović je radio organizaciju.
U predstavi igraju Aleksandar Kecman, Milica Majkić, Julija Graut, Andrea Đina Ržaničanin, Kristina Kika Jovanović, Vedran Borovčanin, Maksim Mićković, Uroš Petronijević, Nikola Pavlović i operske umetnice Nevena Đoković i Nevena Matić.
Muziku na harfi izvodi Sofija Sibinović.
Predstava se izvodi na engleskom jeziku a karte su u prodaji i mogu se nabaviti putem linka.
Naredno redovno izvođenje predstave „Lucidity Triptych“ biće održano 13. aprila u terminima od 19 i 21 sati.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.