U Ministarstvu kulture i informisanja održan je sastanak sa Milanom Pantelićem, predstavnikom kompanije“ Motrio“ koja posluje u okviru „Reno-Nisan-Micubiši“ alijanse, na kome je Ministarstvo podržalo potez ove kompanije da uvođenjem ćirilice u poslovnu komunikaciju doprinese afirmisanju ćiriličnog pisma.
„Već pre pet-šest godina shvatili smo da nas upotreba ćiriličnog pisma izdvaja od konkurencije. Počeli smo sa postepenim uvođenjem i danas oko 90 odsto informacija koje plasiramo su na ćiriličnom pismu“, rekao je menadžer prodaje za Jadranski region kompanije „Motrio“ Milan Pantelić.
On je naglasio i da su pored korišćenja ćiriličnog pisama u oglašavanjima ka krajnjem kupcu, nedavno pokrenuli i internet prezentaciju na ćiriličnom domenu .srb
Posećenost sajta na ćiriličnom domenu u mesecu kad je pokrenut, kako ističe Pantelić, bila je na nivou ukupne godišnje posete ovog sajta, navodi se u saopštenju Ministasrtva kulture.
„Očigledno ih je zaintrigiralo šta se krije iza domena .srb. Pretpostavljamo da ćemo tu privilegiju uskoro izgubiti, jer verujemo da će više ljudi koji posluju u Srbiji početi da je koristi, jer je sasvim normalno da ljudi u Srbiji čitaju i pišu na ćirilici“, kazao je Pantelić.
Ministarstvo kulture i informisanja poziva i ohrabruje sve ostale privredne subjekte da slede primer kompanije „Motrio“.
Ovaj renomirani francuski brend trenutno posluje u više od 35 zemalja širom sveta i ima sopstveni lanac servisa za različite brendove automobila, a na našem tržištu posluje od 2014. godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.