Narodni muzej pokreće Instagram kampanju #jasamumuzeju koja će trajati od 23. septembra -1. decembra 2019.
Narodni muzej u Beogradu u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, Turističkim organizacijama Beograda i Srbije, Er Srbijom i najvećim medijskim kućama sa nacionalnom frekvencijom počinje kampanju za promociju naše kuće, kako u zemlji, tako i u inostranstvu.
Kampanja je planirana u više faza, a prva počinje danas i to preko društvene mreže Instagram, u saradnji sa našim nacionalnim avioprevoznikom Er Srbijom, uz zahvalnost na podršci koju nam pružaju, navodi se u saopštenju Narodnog muzeja.
Kampanja #jasamumuzeju ima za cilj da pozove pre svega mlade ljude, ali i sve ostale, da posete Narodni muzej, izaberu omiljeni eksponat i pored njega se fotografišu. Tu sliku treba da objave na svom Instagram profilu, uz hašhtag #jasamumuzeju i da oznace lokaciju Narodnog muzeja kao i naš profil na Instagramu. Ideja je da Muzej približimo svima i da ono postane mesto okupljanja i edukacije mladih naraštaja.
Akcija traje od danas do 1.decembra, a autor slike koja na kraju bude imala najviše lajkova dobiće na poklon od Er Srbije dve povratne avionske karte za Pariz. Dakle, iz Narodnog muzeja u Beogradu direktno u Luvr. Pozivamo sve da posete Narodni muzej u potrazi za svojim omiljenim eksponatom!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.