Nova kampanja JDP-a 1

Posle uspešne kampanje „Drama u taksiju”, stiže novi viralni video proistekao iz koncepta koji simboliše slogan Jugoslovenskog dramskog pozorišta „pOsetite JDP”.

Ovoga puta, novu pozorišna publika stiže iz sela koje se nalazi na obroncima Kopaonika. Pedeset stanovnika Krive Reke, koji nikada nisu bili u Beogradu, niti u pozorištu, došli su u Jugoslovensko dramsko pozorište da bi gledali Molijerovog „Uobraženog bolesnika“ u režiji Jagoša Markovića. „Većina je izrazila želju da ponovo poseti pozorište a samo jedno pozorišno iskustvo možda otvara vrata budućem kulturnom životu srpskih sela.

Ovom akcijom želeli smo i da skrenemo pažnju na tehničku nemogućnost da se produkciono zahtevne predstave prikazuju široj publici u Srbiji#, izajavila je povodom akcije direktorka JDP-a Tamara Vučković Manojlović.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=CgZX5znLsYU]

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari