U okviru dramskog segmenta „Vreme danas“, Atelje 212 nastavlja svoje gostovanje na ovogodišnjem festivalu u Budvi – nakon „Kose“ u režiji Kokana Mladenovića, kojom je otvoren Festival u subotu uveče, i koja je u dve večeri oduševljavala budvansku publiku – večeras će se predstaviti i reditelj Boris Liješević. Reč je o tekstu „Čekaonica“ Branka Dimitrijevića, koja je inspirisana komadom „Waiting Room Germany“, nemačkog autora Klausa Pola, napisanim sredinom 1990. na osnovu ispovesti ljudi koji su se po ujedinjenju Njemačke našli u novom sistemu i novoj državi.

Liješević je ovu predstavu koncipirao u duhu „dokumentarnog teatra“, istražujući kako su društvene promene uticale na život ljudi u Srbiji početkom XXI veka, a razgovore s ljudima obrađivao je u saradnji s iskusnim dramaturgom Brankom Dimitrijevićem, na osnovu čega su nastali dramski monolozi, upotpunjeni monolizima iz dela Klausa Pola.

„Čekaonica“ je s velikim uspehom premijerno izvedena krajem januara na sceni Teatra u podrumu Ateljea 212 (napravljena je u koprodukciji sa Kulturnim centrom Pančevo), i od tada kod kritike i publike beleži najpozitivnije ocene, što je pokazalo i ovogodišnje Sterijino pozorje, ali i pozivi za druge festivale i brojna gostovanja. Nakon „Čekaonice“, reditelj Boris Liješević (inače rođeni Budvanin), predstaviće se u svom gradu i ostvarenjima „Projekcija“, po tekstu Miloša Jakovljevića (produkcija Narodnog pozorišta Sombor), i dramom „Dragi tata“ Milene Bogavac, koja se kao hit igra u Jugoslovenskom dramskom pozorištu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari