Bili Ajliš postavila je još jedan rekord jer je postala treća umetnica sa više od 100 miliona mesečnih slušanja na servisu Sportify, sa samo 82 pesme u diskografiji.
Osim Toga, Bili Ajliš je to uspelo sa 22 godine, što je čini najmlađom do sada, jer je pre nje to uspelo samo Tejlor Svift i pevaču The Weeknd.
Oni su i stariji i imaju više pesama od nje, a Spotify je umnogome zaslužan za popularnost Ajliš i vrtoglavi uspon na listi najslušanijih muzičkih umetnika.
https://citymagazine.danas.rs/scena/poznati/bili-ajlis-o-slavi/
Ona takođe trenutno ima osam pesama koje imaju više od milijardu slušanja na ovoj platformi: Lovely, Bad Guy, When the Party’s Over, Everything I Wanted, Ocean Eyes, Happier Than Ever, Idontwannabeyouanymore i Bury a Friend.
Bili Ajliš nedavno je objavila novi album
Njen treći studijski album, pod nazivom Hit Me Hard and Soft, objavljen je prošlog meseca i debitovao na drugom mestu Bilbordove liste.
Svih deset pesama sa albuma takože je dospelo na Bilbordovu top 40 listu.
Početkom ove godine, takođe je ušla u istoriju kao najmlađa dvostruka oskarovka kada joj je pesma What Was I Made For iz filma Barbi donela drugu zlatnu statutetu.
Izvor: Hollywood Reporter
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.