Iako rođena Meksikanka i apsolutna princeza telenovela, Anai vizuelno ne podseća na brojne latino glumice i starlete, fabrikovane po šnitu visokogledanih latinoameričkih serija, s prestižnim televizijskim rejtingom širom sveta, a posebno u zemljama postsocijalističkog bloka. Devojka iz Meksiko sitija ima gustu i raskošnu talasastu kosu, najčešće u „golden“ nijansi, naglašenu izrazito svetlim nordijskim pramenovima.

 Na prvi pogled, sasvim izbliza, po crtama lica neverovatno liči na Kameron Dijaz. Krupne plave oči uokvirene su tamnobraon ajlajnerom, dok su kapci obilno obojeni bakarnom senkom za oči, sa česticama svetlucavog sedefastog pigmenta. Celokupan scenski izgled je, uostalom, veoma glamurozan. Pop diva, međutim, u razgovoru za Danas otkriva da s vremena na vreme muku muči s bubuljicama, te da se njene brojne tinejdž obožavateljke u Srbiji i po pitanju problema s kožom lica mogu identifikovati s njom. Dok ispija klasičnu meksičku margaritu, najpopularnija latino pevačica današnjice priznaje da je čist produkt sistema industrije zabave i da je od malih nogu pod „restriktivnim meramaô šou biznisa…

– U filmskoj industriji sam praktično od svoje prve godine života. Još kao bebu angažovali su me za snimanje televizijskih reklama, a pojavljivala sam se kratko i u kadrovima mnogih meksičkih filmova i serijskih programa. Kao dete, bila sam čak i zaštitno lice jednog popularnog bezalkoholnog pića. I pevam otkad znam za sebe. Moj prvi veliki pop hit bila je pesma „Te doy un besito“, koja se na meksičkoj nacionalnoj televiziji emitovala svakodnevno u programu za decu i mlade. Dosta dugo mi je glas bio bebast, tek mi se u poslednjih nekoliko godina malo modifikovao. Inače, prvu važnu televizijsku ulogu dobila sam u svojoj drugoj godini života, u popularnoj seriji „Chiquilladas“.

Zaštitni ste znak telenovela. Mnoge su nadmašile rejting holivudskih soap-opera. Da li ih i sami gledate?

– Da, naravno da gledam latino serije. Mislim da je ključ njihove popularnosti u tome što su mnogo realnije od serijala iz holivudske produkcije. U telenovelama svako može da se poistoveti sa likovima, glavnim glumcima, zapletima…

Da li vam je ikada zasmetao porobljivački mehanizam industrije zabave, posebno u najranijim godinama života?

– Priznajem, nije bilo lako. Zapravo, kao detetu to mi je sve bilo interesantno, kao neka igra? Obožavala sam da me na filmskom setu šminkaju i friziraju. Simptome neke upregnutosti u tržište prodaje počela sam da primećujem tek u pubertetu. Nizali su se filmovi i serije u kojima sam igrala – „Mujer casos de la vida real“,“La Telarana“, „Vivo por Elena“, „Hora Mercada“…potom smo počeli da snimamo „Clase 406“, „Angeles sin paraiso“ i „Rebelde“, serije koje su postale apsolutni svetski hit. A sa muzičkim sastavom Rebelde ostvarili smo tiraž od sedamnaest miliona prodatih primeraka albuma. Možete da zamislite pod kakvim smo pritiskom i koliko smo angažovani, iako iz vizure publike naš život deluje zašećereno i maksimalno zabavno.

Jeste li u to vreme upali u tabloidizam?

– Bila sam odlučila da ne krijem problem koji me je mučio godinama, a to je poremećaj u ishrani, kasnije i anoreksija. Mnoge poznate ličnosti imale su taj problem s obzirom na to da su prinuđene da non-stop gladuju. Međutim, moja je bila odluka da s tim izađem u javnost i da apelujem na devojčice širom sveta da se ne uništavaju strogim dijetalnim režimima. Danas se najnormalnije hranim, obožavam sve, od hamburgera do salate. Ne jedem tako često meksičke slatkiše i testa kao što je „churros“, ali zato ponajviše uživam u sladoledu. U svakom slučaju, šta god mi se jede, to sebi i priuštim. Nema dijete.

Anai Barbika

O popularnosti Anai svedoči i to što je napravljena lutka sa njenim likom. Do sada je prodato pet miliona Anai Barbika.

– Jeste, ali barbiku sa mojim imenom i likom čak ni nemam kod kuće. Nijednu! Zaista. Htela sam da je kupim, ali verovali ili ne, još nije bilo prilike za to – napominje Anai.

Avangardni stil

Otkako je startovala sa solističkom karijerom Anai forsira elegantniji stil odevanja.

– Stil odevanja koji promovišem i na ovoj svetskoj turneji u okviru koje održavam beogradski koncert okarakterisala bih kao avangardu. Znatno se razlikuje od moje Rebelde faze. Omiljeni modni dizajneri su mi Roberto Kavali i Tom Ford – kaže Anai.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari