Britanske indi zvezde Kaiser Chiefs priznaju da je njihova strategija po pitanju objavljivanja albuma na kojem pesme i njihov redosled biraju fanovi možda bila pogrešna. Kako kažu, Kaiser Chiefs za sada nisu baš srećni sa prodajom i promocijom svog novog albuma.

Bend je 3. juna kroz kampanju „choose your own album“ pokušao da lansira novi princip pravljenja albuma, koji aktivno uključuje i fanove – na svom sajtu kaiserchiefs.com su objavili da svaki kupac novog albuma pod naslovom „The Future Is Medieval“, koji se prodavao po ceni od oko devet evra, može da napravi svoju verziju tako što će od 20 ponuđenih pesama izabrati 10, kao i da napravi svoju verziju omota za album. Dodatna mogućnost „zarade“ za fanove je predstavljalo „deljenje“ plej-liste albuma, odnosno selekcije određenog kupca – ako biste vi bili prvi koji biste izabrali i „podelili“ vašu selekciju od 10 pesama, od svakog sledećeg kupca koji bi naručio album sa identičnim redosledom pesama, vama bi išao oko jedan evro. U to vreme, pevač grupe Ricky Wilson je izjavio da se nada „da će ova ideja možda pokrenuti i druge izvođače da urade sličnu stvar“, ali, nekoliko meseci kasnije, bend iz Lidsa priznaje da je ovakva inovativna izdavačka strategija možda bila pogrešna. U čemu je problem?

Kako je izjavio basista Sajmon Riks, „ova ideja oko ‘napravi svoj album’ verzije bila je samo za fanove. Mi smo 27. juna objavili i „regularnu“ verziju u CD formatu sa 13 pesama, ali „choose your own version“ kampanja je bila mnogo interesantnija za medije, pa sada niko još uvek ne zna da postoji i CD“. Pevač Riki Vilson smatra da je problem možda u vremenu objavljivanja albuma: „Naša izdavačka kuća je insistirala da se album objavi pre sezone festivala, kako bi publika znala nove pesme. Vidim ja u tome neku logiku, ali da sam se ja pitao, sačekao bih sa CD verzijom do septembra, jer su ionako svi fanovi bili zabavljeni ‘slaganjem’“ svoje digitalne verzije albuma“. Međutim, on dodaje i da se na novom albumu i prvom za bendu prethodne tri godine, sa kojeg je lansiran singl „Little Shocks“, ne bi odrekao ni jedne jedine stvari, i kaže da je raznovrsnost pesama i ideja o tome kako će se one objaviti kod mnogih ljudi potpuno promenila percepciju benda.

Nova pesma o Twitteru

Kaiser Chiefs spremaju novu pesmu, čija tema je Twitter. Tačnije, ova pesma, koju bend predstavlja kao „kritiku modernog društva“, govori o „“bezobraznim i okrutnim ljudima na Twiteru“. Bubnjar Nick Hodgson kaže: „Ja sam, zapravo, u nekoj vrsti bekstva od savremenog sveta. U svetu danas ima previše različitih mišljenja i stavova, i sve deluje kao da je Twitter. Sve je prepuno bezobraznih i okrutnih ljudi“. Nova pesma će pod nazivom „On The Run“ biti objavljena u januaru.

Imitatorke Britni Spirs, Lejdi Gage i Bijons u spotu

Kaiser Chiefs su upravo izbacili novi spot u kojem se pojavljuju imitatorke Britni Spirs, Lejdi Gage i Bijons. U videu za pesmu „Kinda Girl You Are“ dvojnice njihovih koleginica glume najbolje prijateljice i zajedno lutaju ulicama, beže od policije i upadaju u ulične tuče. Ova pesma je inače sa njihovog novog albuma „The Future Is Medieval“ ali ne nalazi se na regularnom CD izdanju sa 10 pesama već na vinilnom izdanju sa 12 pesama.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari