Madona slavi ponovni izlazak svoje otkazane reklame za Pepsi – 34 godine nakon što je zabranjena.
Pevačica (65) radila je s proizvođačem gaziranih sokova na videu iz 1989. koji je promovisao njen hit Like a Prayer, a ugovor je vredeo pet miliona dolara, piše Index. hr
Međutim, samo dan nakon emitovanja reklame na MTV-ju verske organizacije su se pobunile zbog prizora zapaljenih krstova i zavođenja sveca, a video je čak osudio i Vatikan. Uorkos tome, dvominutna reklama dosegla je 250 miliona gledalaca u više od 40 zemalja.
Ipak, bes velikog dela javnosti naposletku je natjerao Pepsi da povuče reklamu u aprilu 1989. i otkaže svoj sponzorski ugovor s Madonom.
No tokom dodele MTV-jevog Video Music Awardsa u utorak uveče reklama je emitovana nakon više od tri decenije.
Madona: Umetnici su tu da remete mir
Kraljica popa zahvalila je Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svetlo dana, istovremeno govoreći o svom umetničkom integritetu.
„Pre 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pesme Like a Prayer'“, napisala je na Instagramu.
„Reklama je odmah otkazana kada sam odbila promeniti bilo koju scenu u videu u kojem ljubim afroameričkog sveca ili palim krstove.
Tako je započela moja slavna karijera umetnice koja odbija ugroziti svoj umetnički integritet“, dodala je.
Potom se zahvalila Pepsiju što su „konačno shvatili genijalnost njihove saradnje“, uz poruku da su „umetnici tu da remete mir“.
Uglavnom snimljena u crno-beloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonu koja sedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.