„SCHWEPPES Mixology 2019.“ i ove godine je okupio najbolje domaće barmene, koji su hrabro osmišljavali nove koktele i kombinacije ukusa.
Na drugom takmičenju strastvenih zaljubljenika u bartending učestvovalo je 19 kandidata, a prema oceni žirija prvu nagradu je poneo Miloš Janković, drugoplasirani je Zoran Budimirović, dok je treće mesto pripalo Stefanu Ćirkoviću.
Finalisti su, uz zadane Schweppes arome, koristili još pet dozvoljenih sastojaka u raznim kombinacijama, a sve to kako bi svoje koktele učili inovativnim i jedinstvenim. Komisija je sumirala ocene tri žirija koji su ocenjivali tehniku pripreme i izvedbu, prezentaciju i komunikaciju sa publikom, te izgled, miris i ukus koktela.
„Dvadeset mladih ljudi, majstora svoje struke, pokazali su ne samo izuzetnu veštinu i talenat koji poseduju, već i veliki trud i napore koje ulažu kako bi postali najbolji i gostima pružili nezaboravan užitak. Coca-Cola u Srbiji više od pola veka doprinosi razvoju tržišta, a ovo takmičenje je sjajan primer konkretnog unapređenja HoReCa sektora – rekla je Bojana Nenadović, marketing menadžer Coca-Cola HBC Srbija, koja je uručila nagrade ovogodišnjim pobednicima takmičenja.
„Oduševljen sam kompletnom organizacijom i prepun sam pozitivnih utisaka. Pobediti večeras u jakoj konkurenciji vrhunskih koktel majstora, za mene je veliko priznanje. „Schweppes Mixology“ je bio još jedna fantastična prilika za sve nas koji se bavimo poslom barmena da svoje umeće miksanja koktela još više usavršimo u kreativnom i tehničkom smislu“ – izjavio je pobednik takmičenja Miloš Janković.
Na zabavi koja je usledila nakon finala SCHWEPPES Mixology 2019, poznata lica Marija Kilibarda i Boško Jakovljević miksali su koktele za sve posetioce, a sav prihod od prodaje otišao je kao podrška projektu „Lice ulice“, namenjenom pripadnicima marginalizovanih grupa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.