Počeo 39. Black 'n' Easy Fashion Week 1

Otvaranjem izložbe pod nazivom „Behind the catwalk“ autora Žarka Andrejića, prvog dobitnika #BFWINSTASHOT nagrade, u Galeriji Štab je najavljen 39. Black ‘n’ Easy Fashion Week koji će trajati do 9. aprila.

Žarko Andrejić se zahvalio prisutnima na dolasku, kao i Modnom studiju Click i Belgrade Fashion Week-u na prepoznatom kvalitetu: „Zahvaljujem se na sjajnoj saradnji i pruženoj prilici da iskažem svoju kreativnost, talent i da postanem vidljiv široj publici. BFW je izvor inspiracije za svakog mladog fotografa, a meni su posebno bili inspirativni detalji u back stage-u koje malo ko ima prilike da vidi. Nadam se da će biti još prilika za saradnju u budućnosti“.

U hotelu „Crowne Plaza“ svečano je otvoren revijski deo 39. Black'n'Easy Fashion Week-a humanitarnom revijom „Produži život. Oboji u crveno“. Nakon toga videli smo i reviju poznatog svetskog brenda UGG. Cilj revije „Produži život. Oboji u crveno“ je jačanje svesti o značaju transplantacije i doniranju organa, a organizovana je u saradnji sa Hemofarm fondacijom. Na reviji je učestvovalo 28 prestižnih srpskih dizajnera čije modele je nosilo više od 30 poznatih ličnosti. Sve kreacije na reviji bile su crvene boje, simbolično predstavljajući alarmantan podatak da godišnje u Srbiji premine oko 30 ljudi čekajući transplantaciju organa. Među brojnim poznatim ličnostima koje su prošetale pistom su Tanja Bošković, Ašhen Ataljanc, Danica Maksimović, Duška Jovanić, Ana Stanić, Olivera Kovačević, Tamara Krcunović, Sara Jovanović, Lena Kovačević, Biljana Cincarević i drugi.

Nakon toga, pored manekena, u obući poznatog australijskog brenda UGG pistom su prošetali: kao dugogodišnja ambasadorka UGG brenda u Srbiji Marijana Mićić, i nova ovogodišnja lica za UGG: mladi glumci Jelisaveta Orašanin i Ivan Mihailović.

Udobna UGG obuća, koja diktira modne trendove, uvek će vas inspirisati da izađete napolje i uživate u duhu aktuelnog godišnjeg doba. Prateći klasičnu UGG čizmu, nova prolećna kolekcija donosi papuče, sandale, patike i drugu obuću namenjenu ženama, muškarcima i deci. Kolekcija za proleće-leto 2016. inspirisana je klasičnim automobilima „hotrod“, najviše onim šljaštećim iz 1950, ali i onim iz 1970. „Vintage“ ne izlazi iz mode, te se i ovog puta UGG poigrao sa bojama i materijalima koji kombinuju duh prošlog vremena i današnji stil ulične mode. „Treadlite“ tehnologija omogućava lakoću koraka kod patika, dok su šik sedamdesetih i retro sandale sa visokom platformom i novim „vintage“ detaljima još uvek u prvom planu.

Na reviji autorske mode svoje radove predstavili su Danica Aleksić iz Srbije, Nardou Couture iz Paragvaja i Gordana Gehlhausen iz SAD-a. Prateći svetske trendove koji već par sezona ističu žensku figuru, govore o seksepilu i eleganciji, Danica Aleksić je u sezoni proleće-leto 2016. stavila akcenat na elegantne haljine, ali u ovoj kolekciji ne zaobilazi ni kožne jakne, pantalone i suknje. Gordana Gehlhausen predstavila se beogradskoj publici po prvi put sa kolekcijom „Proljeće domovine“. Publici je takođe prvi put predstavljen modni brend Nardou Couture iz Paragvaja. Veliki značaj pridaju kvalitetu pri izboru materijala koje nabavljaju u Evropi, a kolekcija je izrađena u ateljeu njihovih partnera u Beogradu. Estetska vizija Nardou Couture stavlja naglasak na modernu ženu koja posebno posvećuje pažnju večernjim haljinama.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari