Podrška mladim dizajnerima i održivoj modi.
Kao što smo najavili na prolećnom Belgrade Fashion Week-u kada je raspisan konkurs „Fashion Incubator by Perwoll“ namenjen mladim dizajnerima, diplomcima i studentima mode iz Srbije, danas smo odabrali 18 finalista, koji će dobiti priliku da predstave po dve kreacije na finalnoj reviji konkursa tokom 54. Perwoll Fashion Week-a koji se održava od 17 – 24. oktobra u Hangaru Luke Beograd. Stručni žiri koji čine Sonja Krstić, Ana Trošić Trajković, Ivana Najdanović, Sonja Jocić i Nenad Radujević će tada odabrati tri pobednika, koji će biti nagrađeni organizacijom njihove samostalne revije i finansijskom podrškom za izradu kolekcije. Dugogodišnji partner ovog projekta, brend Perwoll, aktivno podržava ovu inicijativu, koja mladim dizajnerima pruža jedinstvenu priliku da istražuju nove ideje i koncepte u savremenom svetu mode.
Ovom prilikom prisutnima se obratio Nenad Radujević, direktor Modnog Studija Click i osnivač Beogradske nedelje mode: „Izuzetno mi je drago što i ove godine organizujemo konkurs za mlade dizajnere i studente mode u okviru našeg programa ‘Fashion Incubator’. Kontinuirano otkrivamo i pružamo podršku talentovanim kreatorima, a posebno je značajno što to činimo uz dugogodišnju podršku partnera kao što su kompanija Henkel i njihov brend Perwoll. Ova saradnja omogućava nam da dosledno radimo na edukaciji mladih dizajnera. Konkurs predstavlja idealnu priliku za inovativne mlade talente da izraze svoju kreativnost kroz savremene pristupe modi i započnu svoju profesionalnu karijeru na Belgrade Fashion Week-u.“
Ovogodišnji konkurs posvećen je globalno aktuelnoj temi „Rethink NEW“, koja podstiče dizajnere da istražuju inovativne ideje i koncepte u savremenoj modi. Fokus je na sporoj modi, koja postaje sve značajnija, promovišući održiv pristup dizajniranju, proizvodnji i upotrebi odeće, sa posebnim naglaskom na reciklažu i redizajn. Najbolji kandidati će raditi na projektima održive mode uz mentorstvo iskusnih modnih stručnjaka.
Na događaju povodom proglašenja finalista, obratila se i Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u Henkel Srbija: „Hvala svim učesnicima na izvanrednom doprinosu širenju svesti o održivoj modi i pokazanoj kreativnosti. Kao kompanija Henkel Srbija, kroz našu ‘Rethink Fashion’ kampanju, ponosni smo što podržavamo mlade talente i promovišemo odgovorno ponašanje u modi. Čestitam finalistima i želim im puno uspeha u daljim fazama takmičenja.”
Brend Perwoll kontinuirano se zalaže za podizanje svesti o očuvanju resursa produžavanjem životnog veka odeće i promovisanje svesne konzumacije. Održivi pristup modi jedan je od ključnih prioriteta Perwoll-a, koji kroz svoje inicijative inspiriše ljubitelje mode da biraju kvalitet umesto kvantiteta. Na taj način, Perwoll podstiče odgovorniji odnos prema modi i doprinosi smanjenju negativnog uticaja na životnu sredinu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.