Pevačica sa Barbadosa, Rijana, ušla je u takozvani klub YouTube milijardera, odnosno izvođača čije numere na internetu imaju više od milijardu pregleda. Američkoj pevačici Lejdi Gagi je prvoj je pošlo za rukom da ima više od milijardu pregleda na sajtu YouTube i to još pre više od godinu i po dana.

Potom joj se jesenas pridružio Džastin Biber, tinejdžerska senzacija iz Kanade. Prošle nedelje, neposredno pre Rijane, u klub YouTube milijardera stupio je i takozvani prvi beli reper, Eminem. Popularnost je inače Rijani prošle nedelje donela i višemilionski sponzorski ugovor sa kompanijom Nivea. Slavna pevačica će se u reklami povodom stogodišnjice čuvene kozmetičke kompanije slikati potpuno gola, što će biti prvi put da neko nag reklamira Niveu. Reklamni spot u kojem će Rijana biti bez odeće javnost će moći da vidi u maju ove godine.

Rejting na internetu

Rude Boy – preko 139 miliona

Don’t Stop The Music – preko 137 miliona

What’s My Name? – preko 131 milliona

Only Girl (In The World) – preko 107 miliona

Unfaithful – preko 57 milliona

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari