Šon Pen kritikovao Oskare: Akademija je pokazala neverovatan kukavičluk 1Foto: Tom Nicholson / Shutterstock Editorial / Profimedia

Glumac Šon Pen dosad je pet puta bio nominovan za Oskara i osvojio je dve zlatne statuete za filmove Milk i Mystic River.

Međutim, ovaj oskarovac je pre nekoliko dana, gostujući na filmskom festivalu u Marakešu gde je primio nagradu za životno delo, izrazio nezadovoljstvo Američkom filmskom akademijom.

Šon Pen optužio je Oskare za „ograničavanje različitih kulturnih izraza“ i podržao film Alija Abbasija „The Apprentice“ o Donaldu Trumpu.

„Akademija je pokazala stvarno neverovatan kukavičluk kada je reč o učestvovanju u širem svetu izražavanja. Zapravo, često ograničava maštu i različite kulturne izraze“, rekao je Pen na konferenciji za novinare, piše Variety prendosi Index. hr

Prema oceni Šona Pena , na Oskare treba gledati kao na televizijsku emisiju a manje kao na merilo umetničke vrijednosti.
„Zato se ne uzbuđujem previše oko onoga što zovemo nagradama Akademije, osim kada filmovi kao što su The Florida Project, I’m Still Here ili, recimo, Emilia Perez budu u trci, kao što će se možda dogoditi ove godine“, dodao je Pen.
Poslednji projekt na kojem je glumac radio je film September 5, čiji je producent. Reditelj i scenarista filma je Tim Felbaum.

Radnja se odvija tokoom Letnjih olimpijskih igara 1972. godine u Minhenu, gde američki sportski novinarski tim brzo prelazi s izveštavanja o sportu na praćenje događaja uživo, nakon što izraelski sportisti postanu taoci.

Kroz tu perspektivu film nudi novi pogled na prenos uživo koji je tada pratilo oko milijardu ljudi širom sveta.

U središtu priče nalazi se Džef (Džon Magaro), mladi i ambiciozni producent koji nastoji da dokaže svoju vrednost šefu, legendarnom producentu Runi Arlidž (Peter Sarsgaard). On s prevoditeljkom Merijen (Leoni Beneš) i mentorom Marvinom Baderom (Ben Čaplin) neočekivano preuzima vođenje prenosa uživo.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari