Šta je Srbija slušala na YouTube u 2016? 1

Sajt MTV Srbija objavio je listu 20 „najsjajnijih“ Universal Music zvezda 2016. godine u Srbiji, odnosno šta su građanii Srbije najviše gledali na YouTube od muzičkih spotova.

Ubedljivo je najgledaniji bio Džastin Biber, koji se nalazi na prvom, četvrtom i petom mestu. Fanovi su najviše đuskali uz „Sorry“, „What Do You Mean?“ i „Love Yourself“, sve tri sa njegovog najnovijeg albuma „Purpose“.

Konkurencija su mu bili Duke Dumont sa spotom za pesmu „Ocean Drive“ i Mike Posner sa Seeb-ovim remiksom pesme „I Took A Pill In Ibiza“.

Nakon zlatne petorke stižu Ariana Grande i pesma „Side To Side“, Rihanna i „Work“ i uvek uz Riri Drake sa super-zaraznom pesmom “Hotline Bling“. U Top10 društvo im prave i momci iz OneRepublic sa omiljenom „Counting Stars“ koja ne može da nam dosadi već godinama! Na počasno deseto (i jedanaesto) mesto vraća se Ariana Grande sa pesmama „Into You“ i „Focus“.

Nakon ovih, imamo još dokaza da Srbija baš voli da đuska, budući da se od dvanaestog do šesnaestog mesta nalaze Maroon 5 i pesma „Sugar“, Avicii i klupski hit „Wake Me Up“, Taylor Swift i himna đuskanja u sobi (ali i u klubu) „Shake It Off“, vatrena Ellie Goulding i „Burn“ i Enrique Iglesias sa egzotičnim hitom na španskom – „Bailando“.

Svakako nam nisu manje dragi i oni koji se nalaze na kraju ove liste, Katy Perry, Shawn Mendes i The Weeknd. Katy se sa singlom „Roar“ nalazi na sedamnaestom mestu, Shawn sa „Treat You Better“ i „Stiches“ na osamnaestom i dvadesetom, a The Weeknd na devetnaestom mestu sa spotom za pesmu “The Hills“ koja se nalazi na njegovom prethodnom albumu „Beauty Behind The Madness“, a budući da mu je novi album „Starboy“ izašao pre nešto više od mesec dana, očekujemo singlove „Starboy“ i „False Alarm“ na listi sledeće godine.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=oyEuk8j8imI]

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari