Frensis Ford Kopola vidi svoja dela kao žive komade umetnosti i često im se vraća i menja ih posle mnogo godina, ali njegova ćerka Sofija Kopola nema isti stav.
Poznati reditelj izmenio je više svojih filmova i sugerisao ćerki da uradi isto sa svojim ostvarenjima, ali Sofija Kopola nema nameru da prati njegove korake.
On je Apokalipsu danas iz 1979. godine objavio u novim verzijama 2001. i 2019. godine, dok je film Kum 3 novu verziju dobio 2020. godine.
A poznato je i da je potrošio pola miliona dolara za novu verziju Koton Klaba, koji je premijeru imao 2017. godine na Teljurajd festivalu.
Sofija Kopola je u nedavnom interjvuu za Rolling Stone otkrila kako ona nije zainteresovana za kasniju promenu svojih filmova.
„Moj tata obožava da pravi nove verzije svojih filmova i stalno mi kaže da i ja mogu to. Ali ja nemam nikakvu želju da to radim. Mislim da oni jesu to što jesu, uz sve dečje boljke i čudnovatost, to je ono o čemu sam mislila u vreme njihovog nastajanja.“
Rediteljka se ujedno dotakla i toga da pojedini njeni filmovi svoj pravi uspeh dožive tek kasnije, nezavisno od toga što nisu menjani u međuvremenu.
Sofija Kopola ima specifičan stil
To se konkretno odnosi na film Marija Antoaneta, koji nije dobro prošao na bioskopskim blagajnama 2006. godine, ali je od tad pronašao svoje fanove.
„Uvek sam srećna kad mogu da snimim ono što želim. Srećna sam što sam napravila taj film, ali niko ga nije gledao. Bio je neuspeh. Zato je vrlo zadovoljavajuća činjenica da je nastavio svoj život, jer je puno truda uloženo u njega. Srećna sam što je pronašao svoj put i što sada ljudi uživaju u njemu.“
Izvor: Indie Wire
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.