Iako Hrvatska još uvek nije izabrala kandidata kog će poslati na Evroviziju u Švedsku, sve više Evropljana se kladi na pobedu ili visoki plasman ove države.
Od trenutka kada su pesme za Doru objavljene na YouTube-u, Hrvatska se sa 32. mesta popela na 23. Iako na kladionicama i dalje Ukrajina stoji na prvom mestu, za sada samo Francuska ima svog predstavnika za Evroviziju.
Već sada se može reći da je Baby Lasagna Dorin favorit kada su u pitanju ljubitelji Evrovizije iz Evrope i sveta. Na YouTube-u se pojavilo bezbroj snimaka sa reakcijama na hrvatskog umetnika i njegovu pesmu. Mnogi fanovi Evrovizije u komentarima mole Hrvate da pošalju Baby Ladagnu na Evroviziju.
Slično se prošle godine dogodilo i sa Švedskom, koja je među poslednjim državama izabrala predstavnika. Pred kraj klađenja, Švedska je bila na vrhu kladionica iako nisu izabrali pesmu. Navijači i kladioničari su pretpostavljali da će Lorin pobediti na švedskom takmičenju i istovremeno se kladili da će pobediti i na Evroviziji. To se na kraju i dogodilo.
Ovakvo ponašanje ljubitelja Evrovizije došlo je do izražaja otkako je EBU promenio pravila Evrovizije. Pre nekoliko godina, pesme na republičkim takmičenjima premijerno bi se izvodile samo u noći takmičenja i bilo kakve pretpostavke nisu bile moguće.
Takođe, širenjem društvenih mreža, ljubitelji Evrovizije su povezaniji nego ikada i lako pronalaze sve pesme u konkurenciji pojedinačnih nacionalnih takmičenja, prenosi index.hr.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.