Svi mladi reditelji se često suočavaju sa raznim izazovima.
Imati sjajnu ideju je jedna stvar, ali teži deo je ubediti druge da je ova dobra ideja vredna truda i potrošiti ogromne količine novca u nadi da bi mogla da donese profit. Iako je Kventin Tarantino brusio svoj rediteljski zanat 1980-ih, prvi put je osetio poštovanje za ekscentričnu stranu filma kada je prvi put video Gremlin 2: Novo leglo.
Dok se većina ljudi divila sićušnim stvorenjima na ekranu, Tarantino je posetio set da bi sve to video izbliza i lično. Dolazeći pod maskom pisanja knjige o kinematografiji, izbliza je posmatrao Džoa Dantea dok je režirao film i bio među prvima koji su videli poslednji kadar te hladne zimske večeri.
Tarantinov način snimanja delom je svet koji je Dante pomogao da se stvori.
Tarantino, uprkos tome što je prvi film imao puno srca i duše, bio je privučen Danteovim pogledom na ekscentričnije delove sveta, rekavši:
„U poslednjem kadru, neko je predložio da se doda Deda Mraz i irvasi koji lete iznad Meseca. Čuo sam ga reci: ‘Nemoj da govorim takve stvari jer bih mogao pomisliti da je to dobra ideja i da te nateram da to uradiš.’ Mislim da je film remek-delo“, prenosi Far Out Magazin.
Iako Tarantino možda neće dobiti mnogo pažnje na svoje filmove još nekoliko godina, njegov način snimanja je delom svet koji je Dante pomogao da se stvori.
Koliko god da se ljudi osećaju neprijatno zbog preteranog nasilja u nekim njegovim filmovima ili stilizovanog nasilja, niko ne može da tvrdi da su Tarantinovi filmovi ikada bili dosadni. Uvek vas drže na ivici sedišta, čak i u mirnijim trenucima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.