Uspeh koji je postigao film „Igre gladi“ (375 miliona dolara zarade u Americi) najverovatnije će imati priličan efekat na industriju TV-reklama.
Naime, uspeh ovog distopijskog filma je postignut reklamiranjem na društvenim mrežama, kao što su Fejsbuk ili Tviter, što znači da je kompanija Lajonsgejt potrošila 15-20 miliona dolara manje nego da je, kao što drugi holivudski studiji rade, išla na oglašavanje preko televizije. Zbog toga je logično pretpostaviti da će i drugi studiji ubrzo krenuti putem Lajonsgejta.
Kompanija je izdvojila 10-15 odsto budžeta za onlajn promociju, gde su cilj bili mlađi od 30 godina, i on je apsolutno odlično profunkcionisao. Prema „insajderima“ potrošeno je 45 miliona dolara, što se i te kako isplatilo. Naravno, stručnjaci kažu da se ovo neće odmah osetiti u svetu TV-reklama, ali za par godina promene mogu da budu drastične.
Prošle godine filmski studiji su potrošili 2,9 milijardi dolara na reklamiranje svojih filmova na televiziji. To je za 15 odsto više nego 2007.
Mladi, kada im se nešto svidi, idu na net da to podele sa prijateljima. S druge strane, loša reklama „od-usta-do-usta“ je upravo preko društvenih mreža „pokopala“ film Saše Barona Koena „Bruno“ koji je solidno debitovao 2009. godine sa 30,6 miliona dolara, a onda ukupno jedva stigao od 59,9. Mnogi su iskoristili društvene mreže da prenesu prijateljima kako je film „očajan“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.