Posle uspešne saradnje na seriji „Ubica mog oca 2“ i velikog uspeha prve i druge epizode druge sezone serije, premijerno prikazane na novom TOP kanalu, u okviru platformi United Grupe, United Media je, u saradnji sa Direct Mediom, postigla dogovor sa američkom kompanijom Dandelion productions o višegodišnjoj saradnji.
Kako se ističe u saopštenju United Grupe, saradnja sa Dandelion productions, pod rukovodstvom Predraga Gage Antonijevića, podrazumeva ulaganje od čak 10 miliona evra.
Na realizaciju odmah dolaze treća i četvrta sezona „Ubica mog oca“ i serija „Zaspanka za vojnike.“ U okviru ovog budžeta, za potrebe TOP kanala, takođe će ekskluzivno biti proizvedeni i drugi serijski programi i formati.
Prva i druga epizoda serije „Ubicce mog oca 2“ bile su najgledaniji program kod gledalaca SBB platforme.
Gledanost je u proseku bila više od 20 odsto šera, daleko iznad nacionalnih kanala u periodu od 20:00 do 21:00, prema podacima TVbeat merenih na celoj bazi korisnika.
Prema saopštenju, TVbeat (tvbeat.com) je najmoderniji sistem merenja gledanosti koji se koristi na evropskim kablovskim, IPTV i drugim digitalnim platformama za gledanje TV.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.