Drugi u Evropi u marketingu 1Foto: STARSPORT

KK Crvena zvezda je na sastanku svih klubova zvanično dobio priznanje i srebrnu medalju za drugi najbolji marketing u konkurenciji svih klubova Evrolige i Evrokupa.

Filip Sunturlić, generalni menadžer i marketing direktor kluba, zajedno sa svojim saradnicima, godinama unazad predano radi na savremenim tendencijama u sferi marketinga. Klub je inicijator brojnih akcija, a posebna pažnja posvećena je što originalnijoj vizuelizaciji pre, tokom i nakon evroligaških utakmica u Beogradskoj areni u hali „Aleksandar Nikolić“.

Crveno-beli na kreativan način rade najave pojačanja i promocije igrača, ali i imaju brojne zanimljivosti uoči svake utakmice elitnog takmičenja.

Prošle sezone je zidanjem ciglica, odnosno tvrđave na Kalemegdanu, bilo predstavljeno dovođenje igrača. Za narednu takmičarsku godinu sprema se nešto novo, što je najavljeno u vidu „pečatiranja pasoša“ prilikom dolaska centra Lendrija Noka iz Albe.

Ovim priznanjem Evroliga je pokazala kako ceni sve što crveno-beli rade i u tom smislu, a ne samo na terenu. Prvo mesto pripalo je Efesu, dok je na trećoj poziciji Fenerbahče.

– Crvena zvezda je dostigla novi rekord u prosečnoj posećenosti utakmica u Beogradu, pošto je podigla na viši nivo sve aktivnosti na promociji utakmica, ali i pružanja novog iskustva navijačima pre njenog samog početka. Klub je obratio posebnu pažnju na porodice, mlađe navijače, ali i sve aktivnosti tokom poluvremena i tajm-auta. Klub je promovisao kampanju ‘Together we stand, together we can’, kojom je na izvanredan način promovisala sve aktivnosti u godini jubileja i 75 godina od osnivanja kluba. Takođe, klub je imao izvanrednu akciju tokom vanrednog stanja izazvanog kovidom 19 – Trening program sa Bilijem Beronom – navodi se u obrazloženju Evrolige.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari