Pre nekoliko nedelja, obnova ugovora Karlosa Sainca sa Ferarijem je stala i to ne zbog neslaganja između obe strane, već zato što su u Maranelu pregovarali o drugoj opciji – sedmostrukog šampiona F1, Luisa Hamiltona.
Nije bilo pitanje godina (kao što je rečeno), niti novca, već unutrašnje politike tima, da se dovede jedan od najvećih šampiona u istoriji, a taj potez bi bio opravdan kako iz marketinškog tako i sa sportskog ugla.
Sainz će 2024. godine biti u svojoj poslednjoj sezoni u Ferariju, ali njegova budućnost kao vozača je osigurana, navodi španski list Marka. Sajnc ima nekoliko veoma važnih ponuda počevši od 2025. godine, navodi ovaj list.
Zauber i Audi
Prvo i najlogičnije mesto je ekipa Stejk, ili nekadašnji Zauber gde trenutno voze Valteri Botas i Gvanju Džo. To bi bila očekivana odluka pre nego što tim promeni ime u Audi F1 2026. godine. Nije reč o kozmetičkoj promeni, pošto brend sa četiri prstena stiže sa sopstvenim motorom u F1 i ima velike ambicije u ovom šampionatu. Projekat Audija bi počivao na Saincu kao prvom vozaču, što je nešto što bi posebno privuklo Španca pomenutoj ekipi.
Mercedes
Toto Volf je već 2020. bio u pregovorima sa Karlosom Sajncem, pre nego što je Džordž Rasel došao 2022. godine kao zamena za Botasa. Ipak, sada bi Sainc mogao biti veoma atraktivna mogućnost za Mercedes koji bi mogao da ga „upari“ Raselov saigrač, na povratku na čelo mreže.
Red Bul
Sigurno je da već sada ima više zainteresovanih ekipa za Sajnca jer će Red Bul sigurno imati upražnjeno mesto 2025. godine. Ipak jedan od vozača Meklarena bi mogao pre Sajnca da postane kolega Ferštapenu. Britanska štampa dovodi Sajnca u vezu sa austrijskim timom, ali za sada Marka može da potvrdi da on nije jedna od otvorenih opcija.
U svakom slučaju, neće proći mnogo vremena do saznanja koji će biti sledeći tim u Formuli 1 talentovanog Španca.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.