Kada se prve večeri šampionata, na terenu pojavila Ešli Harklroud, na tribinama je bila jedva šaka gledalaca. Iako je bilo kasno i svet se nakon zamornog dana spremao da ode kući, ipak je bilo čudno da je za ovaj meč vladalo tako malo interesovanje. Ne toliko zbog njene protivnice, omiljene vimbldonske šampionke Ameli Morezmo, koja je naravno bila favorit u ovom meču, koliko zbog same Ešli.

Kada se prve večeri šampionata, na terenu pojavila Ešli Harklroud, na tribinama je bila jedva šaka gledalaca. Iako je bilo kasno i svet se nakon zamornog dana spremao da ode kući, ipak je bilo čudno da je za ovaj meč vladalo tako malo interesovanje. Ne toliko zbog njene protivnice, omiljene vimbldonske šampionke Ameli Morezmo, koja je naravno bila favorit u ovom meču, koliko zbog same Ešli. Jer, na početku Vimbldona, napisi o njoj su ispunili prve stranice sportske štampe. I to ne zbog kvaliteta njene igre, budući da je 61. igračica na svetu, već zbog činjenice da je ona prva i za sada jedina teniserka u istoriji belog sporta koja će se pojaviti naga na stranicama „Plejboja“.
Dvadesettrogodišnja igračica iz Džordžije je na terenu izgledala manje kao super glamurozni model, a više kao bilo koja teniserka prvog kola. I teško je reći zašto bi baš ona bila subjekt interesovanja jednog Plejboja. Deluje ljupko, pre nego vamp. Skromno, pre nego glamurozno. Pitanje je naravno, zašto je to uradila? Odgovor zvuči prozaično – za fotografije u Plejboju je dobila 65000 funti, što je znatno veća suma od 10 800 funti koliko joj je pripalo kao gubitniku prvog kola.
Iako je njen ovogodišnji boravak na šampionatu bio kratak, skoro nepostojeći, svi koji znaju gde da gledaju imaće prilike da to učine u avgustovskom broju poznatog magazina. I to mirno, polako.
Međutim, ova vest je ipak uzbudila duhove i izazvala polemike – od toga koliko se zapravo promenio ženski tenis, do toga gde ide?
Prva, nevina revolucija, započela je 1949. godine, kada se čudesna Gusi Moran pojavila na Vimbldonu u kratkoj haljinici i čipkanim kilotama, što je izazvalo takvu senzaciju da se o tome raspravljalo čak i u Parlamentu. Zatim je Amerikanka Pet Stjuart podigla temperaturu kada je na teren izašla u malenom šortsu na kome je vezenim slovima ispisala svoj broj telefona.
Nakon toga je prošlo nekoliko decenija, a onda je na scenu stupila Ana Kurnjikova, koja je bila veća atrakcija i senzacija nego iko ikada pre nje. I naravno, počela je da reklamira proizvode. Između ostalog, pojavila se i na reklami grudnjaka, ciji je provokativni moto glasio „Samo loptice treba da skaču“. Upamćena je, pored ostalog i po svojoj izjavi koju je dala 1998. godine.
– Za deset godina, neće biti dovoljno da mi kao žene samo igramo tenis. Publika želi da vidi više. Mi smo vlasništvo publike, ona od nas pravi zvezde i čini da zarađujemo. Za otprilike deset godina, svaka žena će igrati u toplesu – rekla je tada Kurnjikova.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari