KK Partizan: Problemi i rešenja u vezi sa ulaznicama 1Foto: Dimitrije Vasiljević/STARSPORT

Gotovo 20.000 navijača prisustvovalo je premijernom meču košarkaša Partizana u Evroligi ove sezone, međutim, protiv Barselone nisu svi mogli da budu na svojim mestima na tribinama.

U Humskoj su se sa problemom oko prodaje sezonskih ulaznica suočili i pre nego što je distribucija počela. Crno-beli su između dve sezone promenili partnera za onlajn prodaju karata, a predsednik Ostoja Mijailović je jednom prilikom istakao da kompanija sa kojom su sarađivali nije želela da dostavi bazu podakata o vlasnicima sezonskim ulaznica iz sezone 2022/23.

Zato se sada klub oglasio saopštenjem koje prenosimo u celosti:

Nakon što su na sinoćnoj utakmici uočene nove sistemske greške u izdavanju sezonskih i dnevnih karata, KK Partizan Mozzart Bet je hitno sazvao sastanak sa tiketing provajderima Efinity i Fancee.

Presekom stanja, utvrđene su greške izazvane nizom objektivnih okolnosti, ali i ljudskim faktorom prilikom manuelnog formiranja nove baze, što je bilo iznuđeno rešenje usled izostanka predaje starih podataka od strane starog tiketing partnera.

U želji da unapredi poslovanje u oblasti tiketinga, osluškujući pritužbe na stari sistem, odnosno želje i potrebe navijača, Klub je ovog leta angažovao dva renomirana tiketing provajdera. Ipak, usled opisanih okolnosti, sistem je u početku rada pokazao određene manjkavosti koje po hitnom zahtevu kluba moraju biti otklonjene do naredne utakmice na domaćem terenu.

Prvi korak u rešavanju problema jeste da svi navijači koji su prijavili problem sa duplim sezonskim ili dnevnim kartama moraju biti kontaktirani od strane tiketing provajdera do četvrtka u 20 časova.

Ukoliko navijači svoj problem sa ulaznicama do sada nisu prijavili, to mogu učiniti odmah putem brojeva telefona 061 318 0361 i 061 318 0360 danas do 20 časova i sutra od 09 do 20 časova. Pre poziva, molimo sve navijače da pripreme lične podatke i podatke o ulaznicama sa kojima imaju problem.

KK Partizan Mozzart Bet apeluje na strpljenje navijača i izvinjava se svima na neprijatnosti u ime Kluba i dve partnerske kuće koje za potrebe kluba obavljaju prodaju ulaznica.

Sa druge strane, KK Partizan Mozzart Bet od tiketing partnera zahteva hitno rešenje nastalog problema.

Klub izražava uverenje da će svi nedostaci biti otklonjeni do naredne utakmice koju crno-beli igraju na domaćem terenu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari