PSŽ planira zaradu od 150 miliona evra od brendiranih proizvoda 1photo: STARSPORT/ Pedja Milosavljevic

Po sportskim rezultatima Pari Sen Žermen ne može da se meri sa najboljim evropskim klubovima, ali će zato pokušati da postavi standarde u finansijskoj sferi.

Pari Sen Žermen je od dolaska katarskog vladara Tamima bin Hamada Al Tanija 2011. uložio više od milijardu evra u pojačanja, njihove plate i infrastrukturu.

Primarni cilj, osvajanje Lige šampiona, PSŽ još uvek nije dostigao, ali je zato rešen da postavi nove standarde na finansijskom polju.

Klub je angažovao kompaniju Lids, sa kojom je potpisao ugovor do 2025. u nameri da otvori sedam prodavnica na najfrekventnijim lokacijama iskučivo sa artiklima PSŽ-a.

Samo prošle godine, artikli sa simbolima kluba prodati su u ukupnom iznosu od 77 miliona evra, međutim, u Parizu žele da dupliraju profit.

S tim u vezi, oročena saradnja sa kompanijom Lids, u kojoj 50 odsot vlasništva ima Fanatics koji je najveći onlajn proizvođač i prodavac licencirane sportske opreme na svetu, kolekcionarskih predmeta, NFT-a i trgovačkih kartica, trebalo bi da im omogući otvaranje još sedam prodavnica na atraktivnim lokacijama i uvećanje sa devet na ukupno 16.

Uz pomoć Lidsa, PSŽ je već otovrio prodavnicu u Los Anđelesu, kao i na Petoj aveniji u Njujorku, u kojoj na nedeljnom nivou prodefiluje sedam hiljada potencijalnih kupaca.

Ideja je da se otvori prodavnica u Londonu, kao i tri u Francuskoj, ali van Pariza.

Jednostavno, čak 65 odsto klupske onlajn prodaje obavlja se izvan prestonice Francuske. Istrovremeno, u Velikoj Britaniji 9 odsto, a Americi 20 odsto od 26 miliona evra zarađenih putem e-trgovine.

PSŽ je ovog leta prodao više od 150.000 klupskih proizvoda, odnosno 67.000 dresova samo u svoje dve prodavnice u Parizu: vodećoj na Jelisejskim poljima, kroz koju nedeljno prođe 23.000 ljudi i prodavnici na Parku prinčeva.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari