Predsednik Sindikata fudbalera Nezavisnost Mirko Poledica navodi da je bivši finansijer Borca Milenko Kostić na konferenciji za medije koju je održao u ponedeljak samo „još više produbio sumnje“ u vezi sa malverzacijama u klubu iz Čačka.
Poledica tvrdi da kao bivši igrač Borca nikoga „ne optužuje“ već da samo traži da nadležni organi ispitaju sporne ugovore kluba sa Kostićevom kompanijom „Auto Čačak“.
– Privremeni organ kluba utvrdio je finansijsko stanje kluba u kome je konstatovan dug „Auto Čačka“, Sud je odbacio žalbu kluba pravosnažnim rešenjem i to sam sve prezentovao javnosti. Vlasnik „Auto Čačka“ pokazao je odluku od 24.01.2017. kojom se aneksira donatorski ugovor iz 2015. sa početkom važenja od 16.07.2016. Da li treba biti pravnik pa shvatiti o čemu se radi? Direktor kluba Miki Radić nije rekao istinu na konferenciji. Rekao je da se klub nije žalio na prvostepenu odluku o poreskom dugu, iako je nesporno da je odluka po žalbi doneta 27.03.2015. Miki Radić je napustio klub 05.05.2014, tri dana nakon sto je Poreska uprava u Čačku donela prvostepenu odluku u vezi neplaćenog poreza dana 02.05.2014. – priča Poledica za Danas.
Poledica je izrazio i sumnju da je sadašnji gradonačelnik Čačka Milun Todorović bio u sukobu interesa kada je u ime kluba, a istovremeno i kao zaposleni u Kostićevoj firmi, potpisao izveštaj da „Auto Čačak“ nema dugove prema Borcu.
– Privremeni organ kluba konstituisan je 22.03.2015. i Milun Todorović nije bio član tog organa kada je konstituisan. Mesec i po dana kasnije, 06.05.2015. potpisao je izveštaj po kome je „Auto Čačak“ ostavio plus u klubu a da se u izveštaju ne navode poreske obaveze po kome je postojala pravosnažno rešenje Suda. Podsetiću da je u tom trenutku Milun Todorović bio direktor „Auto Čačka“, te se postavlja pitanje njegove objektivnosti u radu – navodi Poledica.
On na kraju zaključuje da još uvek veruje da će nadležni organi ispitati sve okolnosti koje su dovele do propasti Borca.
– Nadam se da će vlasnik „Auto Čačka“ ispuniti svoje obećanje i da će me tužiti zato što nam je svima stalo da se sazna istina. Na današnji dan Borac je u blokadi 230 miliona dinara. Podsetiću da je 1. avgusta ove godine blokada bila 171 milion. Nemoguće da baš niko nije kriv. Takođe je ostalo nejasno koju je papirologiju Kostiću, kako kaže, odnela poplava 2014. godine i kako je moguće da primerci nisu postojali i u prostorijama kluba – zaključuje Poledica.
Let do Kišinjeva za 4.000 evra
Bivši direktor Borca Miki Radić izjavio je da je ekipa 2008. godine putovala na meč kvalifikacija za Kup UEFA u Kišinjev (Moldavija) autobusom umesto avionom pošto je čarter let koštao 42.000 evra, a drumski prevoz manje od 2.000 evropskih novčanica.
– Ja sam im pronašao i predložio da idemo direktnim letom iz Temišvara za 170 evra po osobi umesto čarterom koji je skup. Ceo trošak puta bi tako iznosio 4.000, a ne 40.000 evra. Inače 90 odsto ekipa u Evropi ide redovnim linijama a ne čarterom. Odbio sam tada da idem autobusom i ubrzo posle toga sam napustio klub. Kada sam pitao Kostića zašto neće da plati avion, rekao je da je to zbog bezbednosti jer su mu rekli da je pista u Kišinjevu u jako lošem stanju – priča Poledica.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.