Vrednost deonica kompanije rasla je i do dva odsto u četvrtak, nakon što je Amazon objavio da uvodi bržu dostavu širom sveta.
Naime, kompanija Amazon planira članovima svog „Prime cluba“ da skrati dostavu sa dva na jedan dan, prenosi Reuters.
Prethodno su objavili da im se zarada više nego udvostručila u prvom kvartalu, pobijajući prethodne procene zahvaljujući rastućom potražnjom za njihovim cloud servisima i oglasima.
Ova vest dolazi kao skup izazov konkurenciji, koja će biti primorana da uloži veliki novac u logistički problem za koji ni „kralj e-trgovine“ još nema rešenje, prenosi Al Jazeera.
Za uslugu brže dostave Amazon samo u drugom kvartalu planira da potroši 800 miliona dolara.
Izazov za konkurenciju
„Ima puno oznaka ‘Error’ u ovom programu, posebno u pogledu troška“, izjavio je je Brajan Olsavski, Amazonov glavni finasijski direktor.
Iako Olsavski nije dao konkretan rok za početak programa, rekao je kako očekuju stalan napredak ubrzo i tokom cele godine.
Američki rivali Amazona – Walmart i Target Corp – takođe su uveli uslugu dostave od dva dana, ali tu uslugu nude na puno manje artikala od onog šta Amazon nudi korisnicima svog „Prime cluba“, uz godišnju članarinu od 119 dolara u Sjedinjenim Američkim Državama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.