Beč: Kampanja za kućni red u javnom prevozu 1

Gradsko saobraćajno preduzeće „Bečke linije“ („Wiener Linien“) 20. novembra je pokrenulo kampanju čiji je cilj da sve korisnike metroa, autobusa i tramvaja podseti na kućni red u javnom prevozu.

Moto kampanje je „Vozi se fer: pristojnost je in“, a fokus je na temama koje putnicima posebno smetaju: konzumiranje alkohola i hrane intenzivnog mirisa, glasno telefoniranje i psi bez zaštitne korpe.

„Kada imate preko 2,5 miliona putnika dnevno, neophodno je da svi vode računa o pravilima ponašanja. Svi treba da se osećaju prijatno u javnom prevozu, a to je moguće samo ukoliko su svi uviđavni“, izjavila je Uli Zima, članica gradske vlade zadužena za javni prevoz.

Beč: Kampanja za kućni red u javnom prevozu 2

„Većina naših putnika ponaša se uzorno. Nažalost, mali broj njih ne poštuje pravila ponašanja. Sa ovom kampanjom želimo da im stavimo do znanja da takvo ponašanje smeta drugim putnicima“, izjavila je Aleksandra Rajnagl, direktorka gradskog saobraćajnog preduzeća „Bečke linije“.

Poštovanje kućnog reda u javnom prevozu kontroliše 3.300 vozača, 200 kontrolora, zaposleni koji nadgledaju metro stanice, kao i saradnici uslužnih centara i timova za bezbednost.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari