Ministarstvo održivog razvoja i turizma i Nacionalna turistička organizacija Crne Gore, u saradnji sa JP Nacionalni parkovi Crne Gore, AD Skijališta Crne Gore, strateškim partnerom HG Budvanska Rivijera, lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom predstavljaju turističku ponudu Crne Gore.
Kao zemlja partner, na najvećem potrošačkom sajmu turizma u Evropi CMT (Camping Motor Touristic), koji se održava od 11.do 19. januara u Štutgartu, u Njemačkoj, saopšteno je iz Nacionalne turističke organizacije Crne Gore.
Damir Davidović, državni sekretar u Ministarstvu održivog razvoja i turizma i Željka Radak Kukavičić direktorica NTOCG prezentovaali su turističku ponudu Crne Gore, prirodne ljepote zemlje, posebno nacionalnih parkova, kulturne vrednosti i nove turističke proizvode koje povezuju panoramski putevi Crne Gore.
Davidović se u svom govoru osvrnuo na značaj turizma za Crnu Goru i posebno istakao snažan razvoj u dijelu infrastrukture i smeštajnih kapaciteta. Crna Gora je domaćin svetski poznatih brendova u turizmu, a samo u toku prošle godine otvoreno je 49 novih hotela dominanto visoke kategorije.
Takođe, sekretar Davidović se osvrnuo i na planirane investicije na severu Crne Gore, posebno u dijelu razvoja ski centara.
Direktorka NTOCG je upoznala prisutne sa turističkom ponudom Crne Gore ali se posebno osvrnula na avio-povezanost Crne Gore sa Nemačkom koja je poslednjih godina značajno unapređena.
Crna Gora je, preko nacionalne avio-kompanije Montenegro Airlines i drugih aviokompanija, povezana direktnim letovima za Frankfurt, Dizeldorf, Lajpcig, Minhen, Hanover, Memingen, Berlin i Štutgart.
„Planirano je i uvođenje linije Tivat-Frankfurt, od maja 2020. godine, koju bi realizovala i aviokompanija Condor“, kazala je Radak Kukavičić.
Crna Gora je kao zemlja partner organizovala prijem na štandu uz tradicionalne gastronomske proizvode koji se promovišu u okviru kampanje Dobro. Bolje. Domaće, a pored medija prijemu su prisustvovali i diplomatski predstavnici kao i predstavnici turističke privrede Nemačke.
Uz podršku kompanije AD „Plantaže“ gosti su imali priliku da degustiraju i vrhunska crnogorska vina. Pored intezevnih promotivnih aktivnosti, u narednim danima sajma biti potpisan i ugovor o partnerstu između Nacionalnog parka Švarcvald i JP Nacionalni parkovi Crne Gore.
Tržište Nemačke jedno je od najznačajnih emitivnih tržišta sa preko 70 miliona putovanja godišnje. Kada je u pitanju Crna Gora, u prvih deset mjeseci ostvaren je rast broja dolazaka od oko 84 odsto dok je kod ostvarenih noćenja zabilježen rast od 45 odsto.
Sajam CMT, najveći je potrošački sajam u Evropi sa preko 260.000 posetilaca i više od 2.000 izlagača iz 100 zemalja sveta. Na njemu se posebno predstavljaju nove destinacije, zemlje, regije i potencijali za aktivni odmor, saopšteno je takođe iz NTO CG.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.