Pesma “Despacito” osim uspeha na svim svetskim muzičkim rang listama, mogla bi da postane i nezapamćeni medijski fenomen u podsticanju nacionalne ekonomije, i ubrza izlazak Portorika iz bankrota.
Turističko zanimanje za Portoriko je poraslo za 45 odsto zahvaljujući pominjanju Portorika i njegovih jednistvenih lokaliteta u stihovima Luisa Fonsija i Didi Jenkija koji se uveliko slušaju širom sveta, prenosi list El Nuevo Dia.
Naime, guverner te američke ostrvske teritorije Rikardo Roselo proglasio je bankrot Portorika zbog duga od 70 milijardi dolara u maju ove godine, u nameri da dug restruktuira, a čini se da će popularnost numere i zarada koju ona donosi, ubrzati planove za oporavak zemlje.
Turiste je privukla fraza „ovako to radimo u Portoriku“ iz teksta popularne pesme, a snimanje spota na različitim spektakularnim lokacijama navelo je turiste da požele da obiđu baš ta mesta. Kako prenosi list, centralnoameričko odeljenje turističke agencije “Koća” objasnilo je da, zbog internacionalizacije pesme “Despasito”, turistički vodiči uveliko dodaju nove tačke u svoje ture, zato što stranci zahtevaju da posete lokacije koje su prikazane u spotu. Na taj način, mesta kao što su “Paseo canto los Gansos” i popularni “Klub Fabrika” već su osetili neočekivane ekonomske benefite zbog intenzivnije posete turista.
Na ovakve vesti reagovao je i sam Fonsi, koji je na svom Instagram profilu objavio da je pravo zadovoljstvo čitati ovo u stranim medijima i da je glavni akter pesme i spota upravo Portoriko. On se zahvalio se svim koautorima koji su doprineli da ‘Despacito’ postane hit u svim delovima sveta kakav nije zabeležen godinama.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk]
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.