Kapelama u Las Vegasu rečeno da prestanu da koriste Elvisov lik za venčanja 1EPA/ISAAC BREKKEN

Kompanija koja upravlja Preslijevim imanjem Authentic Brands Group poslednjih dana šalje pisma kapelama za venčanja u Las Vegasu da prestanu sa nelicenciranim korišćenjem pevačevog imena, izvestio je Las Vegas Review-Journal, a preneo Gardijan.

Kako oni navode, pisma šalju kapelama koje nemaju potrebnu licencu kompanije koja se stara o Preslijevom imanju, dok sa licenciranim kapelama nastavljaju sa saradnjom.

Početkom maja poslali su nalog o prestanku korišćenja imena Elvisa Preslija u više kapela za koje se očekuje da će poslušati taj zahtev. Ipak, s obzirom na to da je Presli tako blisko povezan sa industrijom venčanja u Vegasu, neki kažu da bi taj potez mogao naštetiti poslovanju.

U pismu je kompanija rekla da će zaustaviti neovlašćeno korišćenje „Preslijevog imena, lika, glasa i drugih simbola pevačeve ličnosti u reklamama, na robi i drugim stvarima“. Takođe se navodi da su „Elvis“, „Elvis Presli“ i „Kralj rokenrola“ zaštićene robne marke.

Međutim, kapele kojima je pismo dostavljeno zbog toga bi mogle da pretrpe velike materijalne posledice.

„Mi smo porodično preduzeće i sada se družimo sa velikim psima“, rekla je Kajla Kolins, operaterka LasVegasElvisWeddingChapel.com i Little Chapel of Hearts.

„To je naš hleb i puter. Ne razumem. Upravo smo ponovo krenuli nakon kovida, a onda se ovo dešava”, dodala je ona.

Službenica iz okruga Klark Lin Goja, koja je vodila marketinšku kampanju koja promoviše Las Vegas kao najpoželjniju destinaciju za venčanje, rekla je da naređenje da kapele prestanu da koriste Elvisa nije moglo doći u gorem trenutku.

https://www.danas.rs/kultura/scena/elvis-presli-fenomen-sa-pocasnim-mestom-u-muzickoj-istoriji/

Prema pisanju Gardijana, industrija venčanja u Vegasu generiše dve milijarde dolara godišnje, a zvaničnici kažu da venčanja na temu Elvisa predstavljaju značajan broj održanih ceremonija.

„To bi moglo uništiti deo naše industrije venčanja“, rekla je Goja i istakla da izvestan broj ljudi prekidom ove tradicije može izgubiti osnovna sredstva za život.

Svadbena kapela Grejslend, koja godišnje obavi 6.400 venčanja na temu Elvisa, još uvek nije dobila upozorenje, rekao je njen menadžer Rod Musum.

Ipak, ono što je kompanija istakla jeste da, kao i dosad, nastavlja sa jakom saradnjom sa mnogim malim preduzećima i kapelama koje imaju licencu za korišćenje Preslijevog lika prilikom obavljanja ceremonije venčanja.

„Trudimo se da sarađujemo sa svakim od ovih malih preduzeća kako bismo osigurali da njihovo korišćenje Elvisovog imena, slike i lika bude zvanično licencirano i odobreno od strane imanja, kako bi mogli da nastave svoje poslovanje. Elvis je ugrađen u tkivo istorije Las Vegasa“, saopštila je Authentic Brands Group, kompanija koja štiti Preslijevu imovinu.

Kompanija koja izdaje licence nadgleda i imanja drugih velikih imena, uključujući Merilin Monro i Muhameda Alija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari