Kineski „autoput za nigde“ ugrožava Crnu Goru

Ostavite komentar


  1. Sigurno ga grade zbog „turista“ iz Srbije , jer ne vidim da bilo kakve /ogromne/ proizvodnje i prometa robe ima izmedju dve „jake industrijske države“ !!!????

    1. Luka Bar/Autoput/Srbija/EU
      Kinezi su većinski vlasnici luke Pirej u Grčkoj, slični projekti su planirani i u Makedoniji, međutim Makedonija je trenutno prilično nestabilna. Šta misliš čija je ideja auto put od luke Drač do Prištine, od Novog Pazara do Sarajeva, Sarajevo do Beograda, Niš do Prištine, ko investira u ove silne koridore po Srbiji.

  2. Kako se oni koji su krenuli u realizaciju ovog projekta, prethodno nisu osvrnuli na prugu Beograd-Bar. Ovaj strateški projekat odavno je propao i vozovi se na pojedinim deonicama kreću i brzinama 20 km. Pri tome vozovi su takvi da vam je muka voziti se u njima – sredina. 20. veka. Sve je propalo onog trenutka kada je nestalo zajedništva između dve države i sudeći po svemu nikada ga više i neće biti , pa se već može pretpostaviti kakva sudbina čeka ovaj autoput. Iskreno, Crnoj Gori strateški je značajnija Jonska magistrala, osim ako nisu planirali da i dalje naseljavaju Dedinje i Vojvodinu svojim stanovništvom.

Ostavite komentar


Svet

Naslovna strana

Naslovna strana za 5. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.