Služba javnog prevoza u Londonu je komičaru Edu Gemblu (Ed Gamble) naredila da promeni plakate za svoje nastupe koje je postavio na stanicama metroa, jer se slikao kako jede „hot-dog“ čime je prekršio odluku te službe o zabrani reklamiranja nezdrave „brze hrane“.
Na posteru za nastupe „Hot Diggity Dog“ Gembl je bio prikazan zamazan senfom i kečapom pored napola pojedenog „hot-doga“ na tanjiru, što je zamenio novom slikom na kojoj je krastavac umesto pljeskavice, i plakat je odobren.
Gembl koji je dijabetičar i ko-voditelj podkasta o hrani „Off Menu“, rekao je da razume smisao pravila o reklamiranju: da pomognu suzbijanje gojaznosti, ali je rekao da „novi posteri promovišu nešto mnogo štetnije: ideju da se krastavci dobro slažu s kečapom i senfom“.
Služba javnog prevoza u Londonu je 2019. godine zabranila reklamiranje hrane sa visokim sadržajem masti, šećera i soli i reklame s „nezdravim ili nerealnim oblicima tela“.
Prošle godine je ta pravila prekršio plakat za predstavu „Toni n’ Tina’s Vedding“ s fotografijom velike svadbene torte i Služba javnog prevoza je naredila da se torta iseče s plakata.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.