Nemački trgovački lanac Lidl, nakon nedavnog otvaranja prodavnica u Srbiji, ne razmišlja o širenju poslovanja i na crnogorsko tržište, prenosi Radio Televizija Crna Gore.
„Trenutno se koncentrišemo na dalji razvoj u Srbiji, nakon uspešnog otvaranja sredinom oktobra. U ovom trenutku ne razmišljamo da se proširimo na crnogorsko tržište“, kazali su agenciji Mina-business predstavnici Lidl-a.
Lidl u Srbiji ima 19 prodavnica u 14 gradova.
Kompanija je u oktobru otvorila prvih 16 prodavnica u 12 srpskih gradova, a prošle nedelje još tri u Beogradu, Kruševcu i u Pančevu.
U tim prodavnicama se mogu kupiti samo neki od Lidl brendova, među kojima su Fin Carre, u okviru koga se proizvodi i najprodavanija Lidlova mlečna čokolada, konditorski proizvodi Sondey, hrana za bebe Lupilu, kozmetika Cien i kućna hemija W5.
Lidl u ovom trenutku postoji u 29 zemalja Evrope i Sjedinjenih Američkih Država (SAD), a njegova mreža broji više od 10,5 hiljada savremenih diskonta i zapošljava oko 260 hiljada ljudi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.