Logo alkoholnog pića Jegermajster nije uvredljiv u verskom smislu, presudio je švajcarski sud.
Slučaj je dospeo na sud pošto je Švajcarski savezni institut za intelektualnu svojinu blokirao pokušaj nemačkog brenda pića da proširi upotrebu svog zaštitnog znaka, tvrdeći da bi logo – na kojem se nalazi jelen i krst – mogao da bude uvredljiv za hrišćane.
Ali, švajcarske sudije su donele odluku u korist Jegermajstera. Savezni administrativni sud je presudio da je „intenzivna“ upotreba tog logoa vremenom „oslabila njegov verski karakter“, čineći šanse da on bude uvredljiv malo verovatnim.
Logo se odnosi na legendu o Svetom Hubertu, poznatom kao „Ardenski apostol“, koji se preobratio u hrišćanstvo na jedan Veliki petak u osmom veku, pošto je video jelena sa raspećem među rogovima. Jegermajster sada može da koristi svoj logo na širokom spektru proizvoda u Švajcarskoj, među kojima su kozmetika, mobilni telefoni i telekomunikacione službe.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.