Političke partije i koalicije potrošile su najmanje milion evra na reklamiranje tokom izborne kampanje, potvrđeno je televiziji Crbe Gore iz nevladine organizacije Centar za demokratsku tranziciju.
Centar je pratio reklamiranje stranaka u medijima od 15. avgusta do 30. septembra.
U tom periodu političke partije su na komercijalnim televizijama i u štampani medijima imale više od 3.000 reklama. Prema zvaničnim cenovnicima tih medija, to je suma od najmanje milion evra, rekla je za RTCG predsednica Centra Milica Kovačević.
U tu sumu nisu uračunati eventualni popusti koje su partije ostvarile kod oglašivača, dodala je Kovačević.
Ona je istakla da, naravno, nije uračunato reklamiranje na javnom servisu, koje je prema zakonu besplatno.
Do 30. septembra već je bilo više od 800 reklama na javnom servisu. Sve izborne liste koriste tu mogućnost reklamiranja, rekla je Kovačević.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.